جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیابطال معاملات حقوقی فولاد/ روز مثبت سهام های بزرگ

ابطال معاملات حقوقی فولاد/ روز مثبت سهام های بزرگ

این نماد با توجه به تعادل در دامنه منفی معاملات دیروز امروز صف خرید خوبی تشکیل داد نماد های پالایشی نیز با تقاضای خوبی همرا شدند.

گزارش نیمه اول بازار بورس

به گزارش رتبه آنلاین از وقایع روز، بازار امروز بورس با هیجان مثبت کار خود را آغاز کرد به طوری که در همان معاملات پیش گشایش و دقایق ابتدایی بازار سهام شرکت های کوچک و بزرگ در صف خرید قرار گرفتند نماد های شاخص ساز به یکباره بعد از منفی های روز قبل معاملاتی در مثبل های کامل معامله شدند نماد حکشتی صف خرید سنگین خود را ادامه داد و دیگر نمادی که صف خرید سنگین تشکیل داد شستا بود. این نماد با توجه به تعادل در دامنه منفی معاملات دیروز امروز صف خرید خوبی تشکیل داد نماد های پالایشی نیز با تقاضای خوبی همرا شدند.

مثبت ها دیروز گروه خودرویی بر روی بازار تاثیر گذار بود و توانست جو مثبتی را در بازار حاکم کند اما این هیجان در ابتدای بازار مخصوصا در نماد های بزرگ بسیار زیاد بود و رفته رفته معاملات شکل معقول تری را به خود در پایان نیمه اول گرفت .

 مثبت سهام های بزرگ

گزارش نیمه دوم بازار بورس

در ابتدای نیمه دوم فشار فروش افزایش پیدا کرد و این فشار که باعث عرضه صف های گروه فرآورده های نفتی و خودرو سازان شد بر روی معاملات گروه بانکی تاثیر بسیاری گذاشت و نماد های این گروه را تا دامنه منفی پیش برد و بعد از تخلیه این فشار فروش این نماد ها در حوالی صفر تابلو معاملات خود را ادامه دادند .

از نکات جالب معاملات امروز ابطال فروش حقوقی در نماد فولاد بو که باعث شد این نماد بعد از معاملات در آن قیمت به صف خرید بشیند.گروه هتل و رستوران امروز قرمز های بازار را تشکیل دادند و گروه دارویی نیز با نیمی از نماد های قرمز کار خود را دنبال کرد .

در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد 20822 واحدی و شاخص هموزن با رشد 6842 واحدی کار خود را به پایان رساندند.

ابطال معاملات حقوقی فولاد

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید