پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۰/۱۶

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۰/۱۶

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/10/16

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، همکاران سیستم و سپنتا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، صنایع چوب خزر کاسپین و عطرین نخ قم در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار بورس با افت 24هزار و 272واحدی در ارتفاع یک میلیون و 350هزار و 211واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 857میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 10هزار و 491میلیارد تومان در یک میلیون و 542هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، همکاران سیستم و سپنتا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان خاش، بورس کالای ایران و کارتن ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 776میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 758میلیارد تومان در 755هزار نوبت، آیفکس 145واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 388واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، صنایع چوب خزر کاسپین و عطرین نخ قم بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرابورس ایران، پتروشیمی ارومیه و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید