جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبورس مثبت به کار خود پایان داد | رشد یک هزار و...

بورس مثبت به کار خود پایان داد | رشد یک هزار و ۳۲۸ واحدی شاخص کل

بورس هوم پيج

تالار شیشه ای امروز یکشنبه ۱۴ دی ماه را افزایشی آغاز کرد و در ساعات ابتدای معاملات شاخص کل تا ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مثبت شد اما در میانه راه ارتفاع کم کرد و در پایان معاملات با یک هزار و ۳۲۸ واحد افزایش بر عقربه یک میلیون و ۳۵۵ هزار متوقف شد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با یک هزار و ۳۲۸ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۳۸ واحد افزایش به رقم ۴۵۵ هزار و ۷۰۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۶۹۸ هزار معامله به ارزش ۱۰۹ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، بانک پارسیان، گروه مپنا و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۸۷ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۳۱۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۸۶۹ هزار و ۹۶۰ معامله انجام داده‌اند که ۵۹ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، اعتباری ملل، پتروشیمی زاگرس و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید