جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیجدال خریداران و فروشندگان در بورس

جدال خریداران و فروشندگان در بورس

جدال خریداران و فروشندگان در بورس/ ریزش 5 هزار واحدی بورس در ابتدای معاملات
بورس امروز مانند روز گذشته با عرضه در نمادهای کوچک و بزرگ آغاز به کار کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 5 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 349 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن نیز قرمزپوش شد و با ریزش531 واحدی ، 454 هزار و 638 واحد را ثبت کرد.

نمادهای اثرگذار بر شاخص

شستا، شپنا، حکشتی، شبندر و فولاد نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس و نمادهای وپارس و نوری بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

در گروه خودرویی‌ها شاهد معاملاتی متعادل هستیم. خودرو در قیمت ۲۱۲ تومان افت ۲ درصد دارد. خساپا در قیمت ۲۹۱ تومان داد و ستد می‌شود. در قطعه ساز‌ها اغلب نماد‌ها با صف خرید همراه هستند.

در گروه فرآورده‌های نفتی شپنا در قیمت ۱۱۶۳ تومان افت ۴ درصد دارد. شبریز افت ۴ درصد دارد و شتران در قیمتی پایین‌تر از ۱۰۰۰ تومان قرار گرفت.

در گروه بانکی‌ها وپست رشد بیش از ۴ درصدی دارد. وپارس در قیمت ۳۴۷ تومان داد و ستد می‌شود و نماد ونوین در قیمت ۵۱۰ تومان قرار دارد و افت ۲ درصدی را تجربه می‌کند.

در گروه فلزات اساسی فولاد در قیمت ۱۲۳۷ تومان افت ۱ درصد را تجربه می‌کند. فملی در مدار مثبت قرار گرفته و در محدوده قیمتی ۱۳۵۸ تومان دنبال می‌سود. ذوب از کف قیمت روزانه فاصله گرفته و در قیمت ۴۴۸ تومان داد و ستد می‌شود.

وپارس در آستانه تشکیل صف خرید قرار گرفت.

فراورده‌های نفتی نیز امروز معاملاتی نسبتا منفی را تجربه می‌کنند. شنفت٬ شراز٬ شاوان٬ ونفت٬ شبریز٬ شبندر٬ شتران و شپنا متعادل و با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند. شبهرن و شپاس پر تقاضا‌ی گروه اند. شسپا مثبت و متعادل است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید