شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاین سهام امروز بیشترین سود را داشت

این سهام امروز بیشترین سود را داشت

این سهام امروز بیشترین سود را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، داروسازی اکسیر و سیمان اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های زرین معدن آسیا، هتل پارسیان کوثر اصفهان و کشت و صنعت دشت خرمدره در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۱۸هزار و ۱۲۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۷هزار و ۴۵۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۵۹۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۱هزار و ۲۷۹میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۴۶۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان، داروسازی اکسیر و سیمان اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نوش مازندران، گروه دارویی سبحان و بهنوش ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۱۷میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۵۱۷میلیارد تومان در ۷۹۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۶۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های زرین معدن آسیا، هتل پارسیان کوثر اصفهان و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های داروسازی تولید دارو، پتروشیمی ارومیه و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید