سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزبورس تهران صعودی شد

بورس تهران صعودی شد

بورس هوم پيج

بازار سهام امروز شنبه ۲۹ آذرماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با ۲۴ هزار و ۳۹۱ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۷ شاخص کل با ۲۴ هزار و ۳۹۱ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۵۲۷ واحد افزایش به رقم ۴۴۲ هزار و ۹۲۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۷۱۴ هزار و ۶۴ معامله به ارزش ۶۳ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۸۳ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۲۹۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۲۰ هزار و ۵۳۸ معامله انجام داده‌اند که ۲۴ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب،  صنعتی مینو، سهامی ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید