پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۱۹

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۱۹

  • اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/09/19

امروز سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، ایران تایر و قند اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های دکپسول، توسعه مسیر برق گیلان و صنعتی مینو فدک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت 1224واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 506هزار و 274واحد به کار خود پایان داد و بیش از 13میلیارد و 313میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 14هزار و 591میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 990هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، ایران تایر و قند اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پست بانک ایران، نیرو کلر و سیمان سفید نی‌ریز بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 783میلیون ورقه به‌ارزش 12هزار و 543میلیارد تومان در یک میلیون و 679هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 205واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 431واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های دکپسول، توسعه مسیر برق گیلان و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های افرانت، پتروشیمی مارون و معدنی کیمیای زنجان گستران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید