پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلی۸ رویداد تاثیرگذار اقتصادی تا آغاز ۲۰۲۱

۸ رویداد تاثیرگذار اقتصادی تا آغاز ۲۰۲۱

۸ رویداد تاثیرگذار اقتصادی تا آغاز ۲۰۲۱

یک ماه به پایان سال ۲۰۲۰ میلادی باقی مانده که البته می‌تواند حاوی رخدادهای مهمی در حوزه تولید واکسن کرونا، اقدامات بانک‌های مرکزی سراسر دنیا و اللخصوص برگزیت باشد.

به گزارش رتبه آنلاین از بورسان، عموم این رخدادها می‌توانند بر بازار جهانی و به ویژه اونس طلا اثرگذار باشند. ۸ رویداد زیر را طی یک ماه آینده زیرنظر داشته باشید.

۸ دسامبر (۱۸آذر): آخرین مهلت برای تکمیل بازشماری آرای انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا و مشخص شدن رای دادگاه‌ها در خصوص شکایت‌های ترامپ.

۱۰ دسامبر (۲۰ آذر): جلسه بانک مرکزی اروپا که احتمالا بسته‌های محرک اضطراری را افزایش دهد. هر گونه بسته محرک مالی می‌تواند از قیمت طلای جهانی حمایت کند.

۱۱ دسامبر (۲۱ آذر): اعتباردهی دولت امریکا پایان خواهد یافت؛ مگر اینکه قانون‌گذاران با یک بسته جدید موافقت کنند.

۱۰-۱۱ دسامبر (۲۰ و ۲۱ آذر): جلسه شورای اتحادیه اروپا. مسائلی از جمله برگزیت و ریسک رد شدن طرح بسته محرک اتحادیه اروپا توسط لهستان و مجارستان در این جلسه بررسی می‌شوند.

۱۴ دسامبر (۲۴ آذر): مجمع گزینندگان یا همان کالج الکترال ایالات متحده برای نهایی کردن برنده انتخابات ریاست‌جمهوری رأی می‌دهد، با این خطر که برخی از اعضا، قانونی را که آنها را ملزم به رأی دادن مطابق با آرا عمومی می‌کند، نقض کنند. اگرچه چنین اتفاقی تقریبا بعید است.

۱۵-۱۶ دسامبر (۲۵ و ۲۶ آذر): جلسه فدرال رزرو امریکا. باید دید آیا خرید اوراق قرضه را گسترش خواهند داد یا خیر.

۲۸ دسامبر (۸دی): پارلمان اروپا می‌تواند به هر توافقی بر سر برگزیت رأی دهد.

۳۱ دسامبر (۱۱دی): ضرب‌العجل توافق بریتانیا و اتحادیه اروپا. اگر تا این تاریخ به توافقی نرسند، بریتانیا از اول ژانویه ۲۰۲۱ بدون هیچگونه توافقی از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید