جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیخبر خوش و مهم از بازگشایی نماد شستا در بورس

خبر خوش و مهم از بازگشایی نماد شستا در بورس

رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: به محض تصمیم رئیس و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، بازارگردان سهام به بورس معرفی و نماد شستا به شکل شایسته ای بازخواهد شد.

به گزارش رتبه آنلاین از بازار سرمایه ایران، محمد رضوانی‌فر درباره شرط بورس تهران برای بازگشایی نماد شستا که از ۱۷ شهریور به دلیل بررسی اطلاعات و سپس وضعیت بازار و در ادامه، برگزاری مجمع سالانه هفته گذشته بسته مانده گفت: طبق قول رئیس سازمان تامین اجتماعی در مجمع و با تصمیم هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، بازارگردان سهام به بورس معرفی خواهد شد.
براساس این گزارش، سهام این هلدینگ چند رشته ای ۲۷ فروردین سال جاری به عنوان بزرگترین عرضه اولیه تاریخ بورس ایران عرضه و با ۸۶۰ تومان کشف قیمت و بعد از رشد قیمت تا ۶۲۰۰ تومان نیمه مرداد به ۳۷۱۴ تومان قبل از توقف نماد در ۱۶ شهریور رسید.
این شرکت با سرمایه ۸ هزار میلیارد تومانی، اولین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس را هفته گذشته با تقسیم سود ۱۲۰ تومانی برگزار کرده و به گفته محمود گودرزی معاون بازار بورس تهران به محض معرفی بازارگردان از سوی سهامدار عمده شستا و ناشر، بازگشایی نماد انجام خواهد شد.
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید