جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیافت قابل توجه صف‌های فروش

افت قابل توجه صف‌های فروش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ افت قابل توجه صف‌های فروش

خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام وشهر ۲۵۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در ساعت ۹ و۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۸۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وشهر»، «وملی» و «کسعدی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک شهر ۲۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شاروم»، «نوری» و «ولپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۴۰میلیارد تومان (۶۹ درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۳۰میلیارد تومان (۴۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۵۹ نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف پتروشیمی ارومیه (شاروم) به ۱۰درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۲۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی و املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۷۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات شیمیایی» با تقاضای خرید ۲۵۰میلیارد تومانی همراه است.

4_58008664100411829264_5800866410041182927(1)

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید