پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیهشدار بورس تهران به ۳ کارگزاری برای لغو مجوز معاملات آنلاین

هشدار بورس تهران به ۳ کارگزاری برای لغو مجوز معاملات آنلاین

شاخص بورس صعودی شد/ هشدار بورس تهران به ۳ کارگزاری برای لغو مجوز معاملات آنلاین

شاخص بورس در جریان معامله های امروز بازار سرمایه دقایقی قبل با ثبت رشد بیش از ۱۵هزارواحدی، ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰هزار واحد را پس گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، در جریان معامله های امروز بازار سرمایه شاخص بورس لحظاتی قبل با ثبت رشد بیش از ۱۵هزارواحدی از ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰هزار واحد گذر کرد.

بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس هم تا اکنون توسط شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت ایران و ایران خودرو رقم خورده است.

هشدار بورس تهران به ۳ کارگزاری برای لغو مجوز معاملات آنلاین

بورس اوراق و بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخی از مجوزهای فعالیت شرکت‌های کارگزاری، در صورتی که تا مهلت مقرر موفق به تجمیع مجوزهای خود نشوند لغو می‌شود.

به گزارش ایبِنا در اطلاعیه بورس تهران آمده که مجوز معاملات بر خط شرکت های کارگزاری «شاخص سهام، ارزش آفرین الوند و سهم یار» مطابق ابلاغیه شماره ۱۱۰۲۰۰۲۳۸ با موضوع تمدید مهلت تجمیع مجوز­های فعالیت شرکت­ های کارگزاری، در صورتی که تا مهلت مقرر موفق به تجمیع مجوز­های خود نشوند، لغو می شود.

لازم به ذکر است شرکت ­های کارگزاری که مجوز معاملات برخط شان مطابق فهرست لغو می شود از تاریخ موعد اجرا، دسترسی ایستگاه برخط گروهی شان نیز قطع خواهد شد.

جدول زمان بندی مهلت بورس تهران به ۳ کارگزاری

شاخص کل بورس 99/07/15,اخبار اقتصادی,خبرهای اقتصادی,بورس و سهام

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید