جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیخبر امیدوارکننده برای بورس بازان

خبر امیدوارکننده برای بورس بازان

خبر امیدوارکننده برای بورس بازان

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن امیدواری به بهبود شرایط بورس در هفته‌های آتی، بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد شرکت‌های حقوقی در بورس تاکید کرد و گفت: سرعت تغییرات بورس چندان مطلوب نیست و انتظار است تغییرات با سرعت بیشتری اتفاق افتاد.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، مهدی طغیانی تلاطم‌های صعودی و نزولی بازار ارز را در هر دو حالت طبیعی ندانست و گفت: خوشبختانه جلسات متعددی در رابطه با بازار بورس در مجلس با حضور مسئولان مرتبط برگزار و مصوبات این جلسات به مرور در وضعیت بازار بورس مشهود می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرعت تغییرات بازار بورس چندان مطلوب نیست و انتظار است تغییرات با سرعت بیشتری اتفاق افتاد، افزود: تاکید شده است ساز و کار و قواعد بازار متناسب با تحولات بازار تغییر کند، چراکه نمی‌توان با همان قواعد قبلی کار را پیش برد.

وی با اعتقاد به اینکه ممکن است تا استقرار قواعد جدید، شاخص بورس همراهی کافی را نداشته باشد و به مسیری دیگری رود، اضافه کرد: هرچند مجموعه تغییرات نسبت به چند هفته قبل بهتر شده، بدین معنا که اگر شاخص بورس منفی است، این منفی بودن چندان شدید نیست.

طغیانی با ابراز امیدواری از اینکه بورس در هفته‌های آتی وضعیت بهتری پیدا کند، افزود: بازارگردانی‌ها، عملکرد حقوقی‌ها به مسئولیت‌های خود، از جمله عوامل قرار گرفتن بازار بورس در وضعیت قابل قبول و مثبت است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد شرکت‌های حقوقی در بورس تاکید کرد و دلیل این تاکید را آگاهی از ساز و کار بورس، قدرت، پول و بازارگردانی آنها دانست.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید