جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیتوسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

توسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

توسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان با اشاره به فعالیت موفق شعب این مجموعه گفت: در شهر‌های مختلف متناسب با ورود سرمایه گذاران به بخش‌های مختلف در بازار سرمایه ورود خواهیم کرد.

به گزارش رتبه آنلاین، میثم فدایی مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: ایده تشکیل سوپرمارکت مالی از آذرماه سال ۹۸ شکل گرفت و به دلیل حجم فعالیت‌های اقتصادی موجود در اصفهان از این شهر آغاز به فعالیت کرد.

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان با بیان اینکه شعبه نخست این شرکت در شهر اصفهان در آذرماه سال گذشته افتتاح شد، افزود: نیازمند شکل گیری یکسری از خدمات را به صورت سوپرمارکت مالی انجام می‌دادیم و باید خدمات را تعریف می‌کردیم و به نوعی ارائه خدمات را مشخص می‌کردیم.

وی گفت: سوپرمارکت مالی به دلیل اینکه خدمات بسیار متنوعی را انجام می‌دهد پشتیبانی کردن خدمات متنوع در یک مجموعه سخت است و نیازمند این است که پرووایدر‌های آن خدمات با هم هماهنگ باشند.

فدایی خاطرنشان کرد: زمانی که شما به یک سوپرمارکت مالی مراجعه می‌کنید باید همه خدمات با یک کیفیت خوب و ممتاز ارائه شود.

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان تصریح کرد: مجموعه تمدن نخستین مجموعه‌ای بود که به بازار سرمایه با این ایده ورود کرد و سعی بر این بود که ابتدا شعبه اصفهان و شعبه مرکزی آی بی شاپ که در واقع سوپرمارکت مالی است خدماتی که ارائه می‌دهد با کیفیت و استاندارد باشد.

وی ادامه داد: ۶، ۷ ماه فعالیت صورت گرفت شعبه‌ها تقویت شد به گونه‌ای که شعبه اصفهان تا جذب منابع ۴۰۰ میلیارد تومان در ماه عملکرد داشت که بسیار خوب بود همچنین شعبه مرکزی در قالب جذب سبد اشخاص حقیقی بسیار موفق عمل کرد و توانست منابع خوبی جذب کند.

فدایی با بیان اینکه عملکرد موفق این دو حوزه ما را تشویق کرد که این شعب را در کل کشور توسعه دهیم، تصریح کرد: در اواسط شهریور شعبه مشهد افتتاح و شروع به فعالیت کرد در شیراز و شعبه سعادت آباد به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند و در ادامه در شهر‌های مختلف متناسب با ورود سرمایه گذاران به بخش‌های مختلف در بازار سرمایه ورود خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان بیان کرد: گروه تامین سرمایه تمدن به آرامی در حال تبدیل شدن به یک هلدینگ مالی است که ارائه خدمات مختلف به شرکت‌های مختلف را در سر دارد.

وی ادامه داد: شرکت‌های تامین سرمایه، خدمات متنوع و متعددی دارند که در کنار آن‌ها ۱۰ صندوق سرمایه گذاری خوب در این مجموعه وجود دارد، خدمات مالی در قالب کلینیک درمانگری که وجود دارد، خدماتی مانند کارت اعتباری و لیزینگ، خدمات کارگزاری که تامین سرمایه تمدن هم با شرکت‌های همگروهش در نظر دارد وارد این بخش شود رنج خدمات متنوعی که وجود داشت نیازمند یک هم افزایی و همگرایی بود که در قالب پکیجی ارائه شود.

فدایی تصریح کرد: تامین سرمایه تمدن ضمن ارائه این خدمات نیازمند یک پیشخوان متمرکز بود تا مردم به آن پیشخوان مراجعه کنند و تمام خدمات را به صورت دسته بندی شده دریافت کنند و مردم ناچار نباشند برای خدمات کارگزاری به یک جا مراجعه کنند و برای خدمات صندوق سرمایه گذاری به جای دیگر، همه این خدمات در قالب یک پنجره واحد در قالب شعب سوپرمارکت مالی ارائه شود.

وی افزود: بسیاری از خدمات ما در این حوزه توانست موفق عمل کند و بتواند پیشخوان موفقی برای مجموعه تامین سرمایه تمدن باشد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید