پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیسلطانی سرمربی کاراته ازبکستان شد

سلطانی سرمربی کاراته ازبکستان شد


شهاب سلطانی با عقد قراردادی یکساله هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان ازبکستان را برعهده گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، سلطانی در این باره گفت: از امروز کارم را رسما آغاز می کنم. در کنار من ۲ مربی ازبکستانی حضور دارند که از مربیان با سابقه در تیم ملی هستند و شناخت و تجربه خوبی از بازیکنان دارند و من امیدوارم با کمک یکدیگر به سمت هدف واحد حرکت کنیم.

سلطانی در مورد شرایط امتیازات کاراته کاهای تیم ازبکستان برای المپیک توکیو 2020 گفت: مسابقات پرتعدادی برگزار شده و امتیازات زیادی نیز از دست رفته است. با این حال ۶ لیگ برتر و یک مرحله لیگ سری آ را پیش رو داریم و تلاش خواهیم کرد تا امتیازات باقی مانده را جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد: کاراته ازبکستان در سطح آسیا جزو کشورهای خوب است و ۳ کاراته کای این کشور هم رنکینگ خوبی دارند چنانچه بازیکنان عملکرد مناسبی در کاراته وان ها یا در مسابقه کسب سهمیه فرانسه داشته باشند، می توان امیدوار به کسب سهمیه المپیک بود.

سلطانی گفت: ۲۴ سال در رده های مختلف تیم ملی ایران حضور داشتم و جدا شدن از کاراته ایران که بخشی از قلب و روح من آنجاست بسیار سخت بود. برای تیم ملی ایران، کادر فنی و بچه ها آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله عملکرد موفقی همانند همیشه داشته باشند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید