جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبرورزشیاگر وزنه‌برداری بانوان ۱۰ سال پیش شروع می‌شد الان قهرمان جهان داشتیم

اگر وزنه‌برداری بانوان ۱۰ سال پیش شروع می‌شد الان قهرمان جهان داشتیم

وزنه‌برداری بانوان

عضو تیم ملی وزنه‌برداری بانوان با بیان اینکه اگر وزنه‌برداری بانوان در ایران ۱۰ سال پیش شروع می‌شد الان قهرمان جهان داشتیم، تاکید کرد: در حال حاضر نیز به حمایت و کمک مسئولان نیاز داریم تا بتوانیم به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.

به گزارش رتبه آنلاین، سیده الهام حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یک سال و نیم است که در این رشته تمرین می‌کنم و از عملکردم در این مدت راضی هستم.

وی به رقابت‌های جهانی اشاره کرد و افزود: عملکردم نسبت به آسیایی بهتر بود و در مجموع ۲۰ کیلوگرم افزایش رکورد داشتم اما برای خودم رضایت‌بخش نبود و می‌توانستم رتبه بهتری کسب کنم.

حسینی که در رقابت‌های جهانی شانزدهم شده، خاطرنشان کرد: در حرکت سوم یک‌ضرب وزنه ۹۱ کیلوگرم را بالای سر بردم و داوران سه چراغ سفید دادند اما هیات ژوری خطا گرفتند و این موضوع در روحیه‌ام برای حرکت دوضرب تاثیر منفی گذاشت.

این بانوی وزنه‌بردار لرستانی با بیان اینکه اگر این رکورد تایید می‌شد و در حرکت دوضرب ۱۱۲ کیلوگرم را می‌زدم، دهم یا یازدهم می‌شدم، اضافه کرد: توقع بیشتری از خودم داشتم و کم‌کار نیستم.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های آسیایی اردیبهشت و جهانی شهریور برگزار شد، تصریح کرد: زمان زیادی برای آماده‌سازی حضور در پیکارهای جهانی نداشتیم ولی در مجموع نسبت به آسیایی راحت‌تر بودیم چون از آن رقابت‌ها تجربه‌های خوبی کسب کردیم، هرچند در جهانی هم بی‌تجربگی‌هایی داشتم.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بابت حمایت‌هایی که از من داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم لایق این حمایت‌ها باشم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید