دوشنبه 9 مهر 1403
خانهخبرورزشیخادم‌پور: حتما بازیکن خوبی بودم که استراماچونی خواست بمانم

خادم‌پور: حتما بازیکن خوبی بودم که استراماچونی خواست بمانم


بازیکن استقلال از ثبت قراردادش با این باشگاه ابراز رضایت کرد و معتقد است که این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی را به دست‌ آورد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، سینا خادم‌پور، مدافع جدید استقلال امروز قرارداد خود را در هیات فوتبال تهران به ثبت رساند. او پس از رسمی کردن قراردادش با آبی‌ها اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم قراردادم با استقلال را ثبت کنم. پارسال نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتم.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل در گل‌گهر به من بازی رسید و دوباره به استقلال بازگشتم و زیر نظر استراماچونی کار کردیم و در شرایط خوبی کار کردیم و ایشان هم از من خوشش آمد و ماندگار شدیم و ان‌شاءالله بتوانم با استقلال قهرمان شوم.

خادم‌پور درباره ترافیک در خط دفاع و هافبک دفاعی آبی‌ها گفت: من دو سال پیش در نفت، هافبک دفاعی بازی کردم و پارسال هم هافبک دفاعی بودم. در تمرینات استقلال هم در پست هافبک دفاعی بازی کردم و می‌دانم که ترافیک زیادی در این خط وجود دارد اما قطعا من هم بازیکن خوبی بودم که استراماچونی در نظر داشت در تیم بمانم.

او در پایان گفت: من پارسال قرارداد سه ساله‌ای را با استقلال بستم که دو سال آن باقی مانده است. با این تیم جوانی که داریم به امید خدا قهرمان خواهیم شد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید