پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیامیدواری مدیر تیم‌های ملی تیروکمان به کسب مدال در اسپانیا

امیدواری مدیر تیم‌های ملی تیروکمان به کسب مدال در اسپانیا


مدیر تیم‌های ملی تیروکمان از اعزام تیم ریکرو به مرحله سوم کاپ آسیا در فیلیپین خبر داد و گفت: در صورتی که منابع مالی تامین شود، شاید تیم کامپوند نیز به فیلیپین برود.

به گزارش رتبه آنلاین، امید نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی مادرید اسپانیا اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که از سال گذشته بر روی تیم های نوجوانان و جوانان ریکرو و کامپوند دختران و پسران داشتیم و پس از برگزاری دو مرحله انتخابی در نهایت ۱۳ نفر برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا گزینش شدند که این نفرات تا به امروز ۶ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتند و از نظر رکوردگیری شرایط بسیار خوبی دارند.

وی زمان اعزام تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به مسابقات جهانی اسپانیا را ۲۶ مرداد عنوان کرد و افزود: این مسابقات از ۲۷ مرداد در بخش انفرادی و تیمی ریکرو و کامپوند دختران و پسران آغاز و تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت. البته با توجه به ارزیابی که از وضعیت رکورد کمانداران نسبت به ۲ سال گذشته داشتیم، شرایط آنها نسبت به آرژانتین بهتر شده و امیدوار به کسب مدال در بخش های انفرادی، تیمی و میکس در رده  جوانان و نوجوانان هستیم.

مدیر تیم های ملی تیروکمان خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی برنامه مسابقات و اردوهای داخلی و خارجی  که هزینه های زیادی برای فدراسیون داشت  متاسفانه نتوانستیم تجهیزات مصرفی کمانداران را قبل از اعزام به مسابقات جهانی تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم. البته به منظور بالا بردن روحیه کمانداران، پاداشی توسط رییس فدراسیون به کمانداران اهدا خواهد شد تا با انگیزه بهتری در مسابقات شرکت کنند.

نجاری همچنین از برگزاری رقابت‌های انتخابی در تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان در اواخر مرداد خبر داد و گفت: برای این که بتوانیم نفرات دیگری را به تیم ملی اضافه کنیم و شرایط کمانداران را از نظر رکوردی برای شرکت در دومین مرحله مسابقات کسب سهمیه که آذرماه در تایلند برگزار می‌شود مورد ارزیابی قرار دهیم، دومین مرحله انتخابی تیم ملی ریکرو و کامپوند در روزهای ۲۴ و ۲۵ در سایت تیروکمان برگزار خواهد شد و کسانی که بالاترین رکورد را به ثبت برسانند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی همچنین از اعزام تیم ریکرو زنان و مردان به مرحله سوم کاپ آسیا در فیلیپین خبر داد و افزود: به منظور آماده‌سازی تیم ریکرو قبل از شرکت در مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تیم ملی ریکرو ۱۶ شهریور راهی فیلیپین خواهد شد تا با آمادگی بهتری در تایلند شرکت کند. تیم کامپوند نیز در صورت تامین منابع مالی به فیلیپین می‌رود.

مدیر تیم های ملی تیروکمان در پایان در خصوص وضعیت زهرا نعمتی نیز گفت: نعمتی پس از کسب  سهمیه پارالمپیک، در حال حاضر تمام تمرکزش را معطوف المپیک کرده تا بتواند در تایلند به این موفقیت دست پیدا کند. امیدوارم که در این دوره نیز همانند المپیک ریو که موفق به کسب سهمیه در تایلند شد، دوباره این اتفاق تکرار شود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید