جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهگزارش روزمعامله ۱۴۶۱میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

معامله ۱۴۶۱میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

به گزارش رتبه آنلاین، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۴۶۲میلیارد و ۳۱۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۳۵۹هزار و ۴۸۲میلیارد ریال در بیش از ۱۴۳میلیون و ۷۲۹هزار و ۴۴۴دفعه طی ۲۱۹روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۶۳میلیارد و ۷۷۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۸۰۹هزار و ۷۱۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۱۹روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۲۵هزار و ۲۲۹واحد کاهش، معادل ۱.۹۳درصد افت کرده و به رقم یک میلیون و ۲۸۲هزار و ۴۷۸واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۱۴هزار و ۵۱۷واحد کاهش، معادل ۲۶.۰۴درصد افت کرده و رقم ۳۲۵هزار و ۲۸۴واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۸هزار و ۳۱۶واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۹۷هزار و ۴۱۵واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۷هزار و ۸۷۰واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۶۴هزار و ۸۷۹واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۸۶درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۳۰درصد افت همراه شده‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید