شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیگران‌ترین و ارزان‌ترین ماه 3 خودرو پرطرفدار

گران‌ترین و ارزان‌ترین ماه 3 خودرو پرطرفدار

گران‌ترین و ارزان‌ترین ماه 3 خودرو پرطرفدار
 ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو سال 99 نشان دهنده آن است که سه خودرو نیمه دوم سال را با رشد و افت قیمت سپری کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز، رصد بازار خودرو در سال 99 نشان دهنده آن است که تیبا صندوقدار بیشترین درصد رشد قیمت را در مهر ماه داشته و برای این خودرو در این ماه رشد 33 درصدی قیمت ثبت شده است.  بیشترین افت قیمت نیز برای این خودرو در آبان ماه با افت 23.6 درصدی صورت گرفته است.

اررزیابی بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که تیبا 2 معمولی نیز در این بازه زمانی بیشترین رشد قیمت را در شهریور ماه ثبت کرد؛ رشد قیمت این خودرو در این ماه به 32.7 درصد رسید. بیشترین افت قیمت این خودرو نیز در  آبان ماه با افت 25.3 درصدی ثبت شده است.

اما روند قیمتی ساینا در مدت زمان مورد بررسی چگونه بوده است؟ ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است ک بیشترین رشد قیمت این خودرو در شهریور ماه و 99 29.8 درصد بوده است. اما بیشترین افت قیمت ثبت شده برای این خودرو نیز در آبان ماه با افت 19 درصدی ثبت شده است.

گران ترین و ارزان ترین ماه

با توجه به تحولات بازار خودرو می توان گفت بیشترین حد گرانی برای این سه خودرو در مهر ماه رقم خورده است. در این ماه قیمت تیبا صندوقدار به 157 میلیون ، تیبا 2 معمولی به 174 میلیون و قیمت ساینا نیز به 173 میلیون رسیده است.

اما کمترین حد خرید برای این خودروها نیز در مرداد ماه ثبت شد، بطوریکه قیمت تیبا صندوقدار در این ماه 90 ، تیبا 2 معمولی 101 میلیون و ساینا نیز 104 میلیون ثبت شده است.

تیبا 1

تیبا 2

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید