سه‌شنبه 28 فروردین 1403
خانهخبرکارتون و طنزکنایه چوپان دروغگو به اهالی پاستور

کنایه چوپان دروغگو به اهالی پاستور

کنایه چوپان دروغگو به اهالی پاستور

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به اخبار ضد و نقیض داراها و سکوت تامل برانگیز اهالی پاستور و‌‌‌..‌‌.

به گزارش رتبه آنلاین از بورس نیوز، بعضی آقایون بلائی به سر مردم آورده اند که روی چوپان دروغگو را هم سفید کرده اند. بعضی ها چند ماه است عرضه داراها را در بوق و کرنا کرده اند تا مردم به طمع دارا شدن، هست و نیست شان را وارد این بازار کنند و حالا بازی دست رشته راه انداخته اند و هر یک خبر دیگری را تکذیب می کند‌. شرم بر آنها که نه فقط با روح و روان مردم که با اندک سرمایه ای که با خون دل جمع کرده اند این چنین بازی می کنند و ننگ بر رسانه هایی که خبرهایشان را فرمایشی گلچین می کنند تا مبادا خاطر بالادستی ها آزرده شود…
اما خواسته تمام فعالان بازار سرمایه، چه سهامدار نمادهای پالایشی باشند و چه نباشند، این است که متولیان این بازار، حامی حقوق سهامداران خرد باشند و بس.

شاهکارهای پیاپی از اهالی پاستور

البته تشویش امروز اهالی بازار سرمایه، تمام شاهکار اهالی پاستور نیست. آقایون سرانگشتی دلارها و طلاهای کنج خانه های مردم را حساب کرده اند و حالا می خواهند از مردم پول بگیرند و نفت دو سال بعد را به آنها بفروشند! اولا که بدسابقه بودید و با ماجرای امروز و سکوت تان در قبال اخبار ضد و نقیض، بدسابقه تر شدید. دوما که این مردم احتمالا آنقدر ساده نیستند که با طناب تان به چاه بروند و سیلی نقدشان را با حلوای نسیه تاخت بزنند.

۷ خوان بورسی

عادت کرده ایم هر وقت به نفع بعضی ها بود همه‌چیز با مشابه خارجی آن قیاس شود و هر وقت صرف نداشت بگوئیم ما را به جهانیان چه کار؟؟؟ بورس ما خیلی جاهایش با بورس های جهانی متفاوت است‌. مثلا در بورس های جهانی افزایش سرمایه می دهند تا شرکت تامین مالی کرده و توسعه یابد؛ ولی در بورس ما افزایش سرمایه کم از ۷ خوان رستم ندارد و خیلی از سرمایه گذاران از آن گریزانند. نماد های بزرگ بازار حتی، با خیل عظیم سهامداران مدت ها متوقف می شوند تا افزایش سرمایه ای شاید انجام شود. این همه کندی و تعلل، هیچ جا جز بورس ما وجود ندارد‌.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید