شنبه 15 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادی«کاما» توجه حقیقی‌ها را به خود جلب کرد

«کاما» توجه حقیقی‌ها را به خود جلب کرد

شرکت باما که در زمینه تولید سرب و روی فعالیت می‌کند، با نماد «کاما» در بازار سهام مورد معامله قرار می‌گیرد.

شرکت باما در گروه استخراج کانه‌های فلزی قرار دارد و از جمله نمادهایی است که در بازار اول (تابلوی اصلی) بورس با نماد «کاما»، دادوستد می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین و به نقل از اقتصاد آنلاین، «کاما» از جمله نمادهایی بود که در روز جاری، توجه اشخاص حقیقی را به خود جلب کرد و معاملات خود را با ۵ درصد مثبت و در محدوده قیمتی ۱۶هزار تومان به پایان رساند. تعداد معاملات شرکت باما در معاملات روز جاری، ۷۳۳ معامله بود که در حجم ۳ میلیون سهمی رقم خورد. حجم معاملات امروز «کاما» در روز جاری، ۳ میلیون سه بوده و میانگین حجم ماهانه معاملات در این نماد، ۲ میلیون سهم است.

حقیقی‌های «کاما»، ۳ میلیون سهم را خریداری کردند و ۲۶۹هزار سهم (۸ درصد) را به فروش رساندند. از سوی دیگر اشخاص حقوقی شرکت باما، سهمی را خریداری نکردند و ۳ میلیون سهم (۹۱ درصد) را فروختند.

«کاما» در حالی به معاملات خود پایان داد که صف خریدی با حجم نزدیک به ۶ میلیون سهمی در قیمت ۱۶هزار و ۲۰۰ تومان برای آن تشکیل شد. بازار سرمایه در هفته‌های اخیر با روندی منفی همراه بوده است و قیمت بسیاری از نمادها، افت قابل توجهی داشته‌اند. «کاما» در هفته‌های اخیر نوساناتی داشته و مانند بسیاری از نمادهای دیگر، روزهای متوالی منفی نداشته و در برخی از معاملات، منفی و در برخی روزهای معاملاتی دیگر، مثبت معامله شده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید