شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیچراغ بورس سبز شد/ موج مثبت گروه فلزات و خودرویی ها

چراغ بورس سبز شد/ موج مثبت گروه فلزات و خودرویی ها

چراغ بورس سبز شد/ موج مثبت گروه فلزات و خودرویی ها

شاخص کل بورس تهران با چراغ سبز شروع به کار کرد و با رشد 21 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 229 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با رشد 3 هزار واحدی 427 هزار و 758 واحد را ثبت کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران با چراغ سبز شروع به کار کرد و با رشد 21 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 229 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با رشد 3 هزار  واحدی 427 هزار و 758 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

فولاد، فملی، شستا، فارس، وبملت ، شپنا و خودرو اثرگذارترین نمادها بر سبزپوشی شاخص هستند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

در گروه خودرویی‌ها خودرو با رشد ۳ درصد دنبال می‌شود و خساپا با رشد بیش از ۴ درصد همراه است. سایر نماد‌ها نیز مثبت دنبال می‌شوند.

فراورده‌های نفتی نیز افزایش تقاضا را تجربه می‌کنند. شپنا, شتران, شبندر و شبریز شاوان نماد‌های مورد توجه گروه اند.شرانل, شبهرن, ونفت, شسپا و شنفت مثبت و متعادل معامله می‌شوند.

خودرویی‌ها نیز نسبتا پر تقاضا شروع به معامله کردند. خودرو, خساپا, خگستر, خبهمن, خزامیا, خپارس, ختوقا, خفنر, ورنا, ختراک, خاذین و خوساز نماد‌های پر تقاضای گروه اند. خکار تک نماد پر عرضه‌ی گروه است. خنصیر٬ خکمک٬ خرینگ و خاور با تعادل میان خریداران و فروشندگان و با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید