جمعه 14 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیپیشکسوت پرسپولیس: نایب قهرمانی هم اندازه ۱۰ قهرمانی ارزش دارد

پیشکسوت پرسپولیس: نایب قهرمانی هم اندازه ۱۰ قهرمانی ارزش دارد


پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم اگر در آسیا نایب قهرمان شود هم به اندازه ۱۰ قهرمانی ارزش دارد.

به گزارش رتبه آنلاین، اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز اظهار کرد: نیمه اول شاهد بازی پرفشاری از دو تیم بودیم به طوری که دوندگی بازیکنان بسیار زیاد بود هر دو تیم سعی داشتند طوری بازی را هدایت کنند که دروازه‌شان باز نشود. فکر می‌کنم در نیمه دوم، پرسپولیس هم عملکرد بسیاری خوبی داشته موفق در زمین حاضر شد.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم روی دو صحنه کاملا شانسی دروازه پرسپولیس باز شد. اگر دقت کنید می‌بینید در صحنه گل دوم توپ روی پای بازیکن حریف به خوبی قرار نگرفت اما آن توپ به گل تبدیل شد. متاسفانه در نیمه دوم شانس با پرسپولیس یار نبود.

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس در ادامه با بیان این که از درون مشکلات تیم را می‌داند گفت: متاسفانه محرومیت از نقل و انتقالات فشار زیادی را به پرسپولیس وارد کرده است. ما می‌بینیم برانکو با ۱۱ بازیکن پنج شش ماه را سپری کرده و یکی از بازیکنان هم که مصدوم شده و کار بسیار سخت‌تر شد. اگر برانکو دستش روی نیمکت باز بود و چند بازیکن خوب روی نیمکتش داشت قطعا می‌توانست با تعویض‌هایی روند بازی را تغییر دهد اما متاسفانه دست برانکو خالی بود و نتوانست این کار را بکند.

حلالی در ادامه درباره عملکرد سیامک نعمتی و همین‌طور اخراج این بازیکن گفت: در فوتبال وقتی ما روی بازیکنان از نظر آموزشی کار می‌کنیم سعی داریم آنها را از نظر روحی روانی هم ارتقا ببخشیم. متاسفانه سیامک نعمتی گاهی اوقات در بازی‌ها شرایط بازی بر او حاکم می‌شود و اتفاقاتی که امروز دیدیم به وجود می‌آید. واقعا وقتی بازیکنی کارت زرد دارد دلیلی ندارد دقیقه ۸۸ بازی در گوشه زمین، بازیکن حریف را هول بدهد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با نتیجه کسب شده شانسی برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا قائل است یا خیر، گفت: شک نکنید پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بهترین عملکردش را در برابر کاشیما آنتلرز خواهد داشت. البته اگر هم این تیم قهرمان نشد، نایب قهرمانی به اندازه ۱۰ قهرمانی ارزشمند است اما من مطمئنم بازیکنان و کادر فنی تمام تلاششان را در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهند تا این تیم بتواند به قهرمانی برسد.

او ادامه داد: متاسفانه در بازی رفت داور با بازیکنان حریف مهربان بود و در برخی از صحنه‌ها سوت‌های خوبی نزد اما امیدوار هستیم در بازی برگشت چنین اتفاقی کمتر بیفتد و شانس هم پرسپولیس را یاری کند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید