یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیپنجمی ایران در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر ۱۷...

پنجمی ایران در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر ۱۷ سال جهان


تیم ایران توانست در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر ۱۷ سال جهان که به جام ولادیمیر دواکوویچ معروف است به مقام پنجمی دست یابد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، دور ششم تا نهم مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر ۱۷ سال جهان شب گذشته (سه‌شنبه) در قزاقستان برگزار شد و تیم ایران با ترکیب مطهره اسدی، آناهیتا زاهدی فر، امیررضا پورآقابالا و ماهان رمضانی به ۲ پیروزی و ۲ شکست رسید.

تیم ایران دیروز در دور ششم با نتیجه ۳ بر یک کانادا را شکست داد. شطرنج بازان ایران در دور هفتم با نتیجه ۳.۵ بر ۰.۵ از سد هند گذشتند اما در دورهای هشتم و نهم برابر چین و روسیه با نتیجه ۳.۵ بر ۰.۵ شکست خوردند.

به گفته فدارسیون شطرنج تیم ایران توانست در روز دوم با کسب ۲۱ امتیاز پس از تیم های بلاروس، چین، روسیه و قزاقستان در رده پنجم قرار بگیرد. نمایندگان شطرنج ایران در روز نخست این رقابت ها برابر الجزایر، ارمنستان، قزاقستان، آذربایجان و بلاروس به ۴ پیروزی و یک شکست رسیده بودند.

مسابقات شطرنج سریع و برق آسای تیمی زیر ۱۷ سال جهان که به جام ولادیمیر دواکوویچ معروف است با حضور تیم های ایران، قزاقستان، هند، آذربایجان، ارمنستان، کانادا، بلاروس، الجزایر، چین و روسیه در ۹ دور برگزار شد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید