سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهنظام‌های رتبه‌بندیتازه‌های رتبه‌بندیپرسپولیس رکورددار خروجی در سال ۲۰۲۰

پرسپولیس رکورددار خروجی در سال ۲۰۲۰

پرسپولیس رکورددار خروجی در سال ۲۰۲۰

فیفا در گزارشی از تیم‌های برتر آسیا که در سال ۲۰۲۰ بیشتر از همه بازیکن از دست داده‌اند رونمایی کرد که نام پرسپولیس در بین ۱۰ تیم دیده می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین از فارس، در سال ۲۰۲۰ پنجره نقل و انتقالاتی با اینکه تحت تاثیر کرونا و مسائل اقتصادی پساکرونایی بود، ولی بسیاری از بازیکنان به تیم‌های دیگر منتقل شدند.

در فوتبال اروپا و بالاترین سطح، باشگاه چلسی در تابستان ۲۰۲۰ بیشترین خرید و فعالیت در پنجره نقل و انتقالات را به ثبت رسانید. کای هاورتس با انتقال از لوکوزن به چلسی به گران‌ترین انتقال سال ۲۰۲۰ لقب گرفت و آرتور ملو (بارسلونا-یوونتوس)، ویکتور اوسیمن (لیل -ناپولی)، برونو فرناندز (اسپورتینگ – منچستریونایتد)، روبن دیاس (بنفیکا – منچسترسیتی)، مائورو ایکاردی (اینترمیلان – پاریس)، میرالم پیانیچ (یوونتوس – بارسلونا)، لروی سانه (منچسترسیتی – بایرن مونیخ) در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

    اما در آسیا تیم‌های بازیکنان زیادی از دست دادند که پرسپولیس در جمع برترین‌های آسیا از این حیث قرار گرفته است.

    پرسپولیس با ۸ بازیکن که در سال ۲۰۲۰ از دست داد و در کنار آدلاید یونایتد استرالیا، کاگانات قرقیزستان، لوکوموتیو ازبکستان، کرالا هند، اولسان هیوندای کره جنوبی، العهد لبنان و مارینرس استرالیا قرار گرفت.

    علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع‌خواه، علی علیپور، مهدی ترابی، کریستین اوساگونا، بشار رسن و آنتونی استوکس خروجی‌های پرسپولیس در سال ۲۰۲۰ بودند.

     

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید