پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403
خانهخبرپاسخ مهناز افشار به شایعاتی درباره مهریه و اتهام همسرش

پاسخ مهناز افشار به شایعاتی درباره مهریه و اتهام همسرش

مهناز افشار با گلایه از شایعاتی که پیرامون خانواده‌اش در این مدت ایجاد شده است، تاکید کرد که به حکم یک دادگاه عادل و شفاف رضایت دارد.


مهناز افشار بازیگر سینما،شنبه چهارم آذر مهمان فریدون جیرانی در برنامه اینترنتی «سی و پنج» بود.

به گزارش رتبه آنلاین،این بازیگر در ابتدای گفتگو توضیحاتی را درباره فعالیتهایش در حوزه تئاتر ارائه کرد و سپس درباره مشکل اکران فیلم «ارادتمند نازنینبهاره…» گفت: «خیلی اشتباه است که مسئولانی که در بخش صدور پروانه نمایش سمتیدارند این اشتباه را بکنند که یک کارگردان را نشناسند، آقای کاهانی کارگردانشناخته شده و سرشناس سینمای ایران است که فیلم های گذشته شان را دیده ایم و با سبکآثارشان آشنا هستیم. این فیلم قبل از تولید پروانه ساخت گرفته و وقتی پروانه ساختبه فیلمی می دهیم اجازه پروانه نمایش ندادن به آن نداریم. اگر ایرادی وجود داشتحتما باید در همان مرحله اول اعلام می‌کردند، چرا باید این همه هزینه شود وبازیگران و عوامل کار کنند و بعد هم فیلم نمایش داده نشود.»

افشار درباره بهترین پارتنرهایی که آن‌ها کار کرده است،گفت: «رضا گلزار، رضا عطاران، لیلا حاتمی، هنگامه قاضیانی، ساره بیات، هومن سیدی وکلا با همه پارتنرهایم ارتباط خوبی برقرار می کنم.»

او در پاسخ به پرسش جیرانی برای پایان شایعات دربارهمقدار مهریه‌اش گفت: «اولین بار این صحبت از جانب مرضیه برومند عزیز مطرح شد و بعداز آن ایشان در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی گفتند که عصبانی بودند این حرف را زدندو آقای خاتمی نازنین که ما را عقد کردند از همه بهتر می دانند که مهریه من چقدراست. مهریه من ۱۰ شاخهگل نرگس است. فرزندم هم در آمریکا متولد نشده است و در جایی که پدرش متولد شد یعنیکشور آلمان به دنیا آمد و قانون کشور آلمان هم اینطور نیست که هرکس در آن کشورمتولد می شود تابعیت آن را می گیرد. کلا نسبتی با ژن خوب نداریم.»

این بازیگر در پاسخ به این که چه آروزهایی در آینده دارد، گفت: «شاید قبلاز ازدواج آرزوهایی دیگری داشتم و بعد از ازدواج و تولد فرزندم آرزوهایم متفاوت شدهاست. امیدوارم زودتر بتوانم به شکل درست‌تری ابهاماتی که درباره زندگی‌ام وجوددارد را برطرف کنم. مانند سن همسرم، عکس اشتباهش، محل تولد نادرست و موضوع شیرخشک‌هایتاریخ گذشته که به او نسبت داده شد و من سر آن خیلی اذیت شدم.»

افشار ادامه داد: «در گفتگوی قبلی‌ام از دولت و تمامی ارگان‌های مربوطهدرخواست کردم که برای روشن شدن مسئله‌ای که برای همسرم ایجاد شده واقعیت را بیانکنند و حواشی را از بین ببرند. مشکل همسرم یک اختلاف مالی است و قطعا به دادگاهعادل و شفاف رضایت دارم که مسئله را بررسی کند. زیرا که خط قرمز من حق مردم است وبه آن حکم من رضایت می دهم اما این را بگویم که من همه نوع فعالیت‌های اجتماعی راانجام دادم و دلم می خواهد اینجا عذرخواهی کنم که نتوانستم درباره این موضوع شفافصحبت کنم زیرا که از قدرت من خارج بود و کسانی که این دروغ را راه انداختند خیلیقوی‌تر از من بودند.»

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید