چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیهفتمی ریکرو بانوان در جدول مقدماتی قهرمانی آسیا/ زهرا نعمتی در رده...

هفتمی ریکرو بانوان در جدول مقدماتی قهرمانی آسیا/ زهرا نعمتی در رده ۳۳


در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، تیم ریکرو بانوان در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی هفتم شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، در پایان مرحله مقدماتی مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو بانوان در بخش انفرادی و تیمی به مصاف حریفان خود رفتند که تیم بانوان در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۱۸۹۷ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

در نخستین روز از رقابتهای تیروکمان قهرمانی آسیا و در پایان مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی، نیلوفر علیپور و پارمیدا قاسمی به مصاف حریفان خود رفتند که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۱۸۹۷ امتیاز در جایگاه هفتم ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی با تیم مغولستان دیدار خواهد داشت.

همچنین در پایان مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا و در بخش ریکرو انفرادی بانوان؛ نیلوفر علیپور با ۶۵۲ امتیاز یازدهم شد. وی پس از استراحت در مرحله نخست دور حذفی با برنده دیدار عراق و ازبکستان رقابت خواهد کرد.

زهرا نعمتی در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۶۲۴ امتیاز در رده سی و سوم قرار گرفت. نعمتی پس از استراحت در دور نخست به مصاف کمانداری از سریلانکا می‌رود.

پارمیدا قاسمی دیگر کماندار ایران در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۶۲۱ امتیاز در رده سی و هفتم قرار گرفت. قاسمی پس از استراحت در دور نخست به مصاف کمانداری از ویتنام می‌رود.

شیوا شجاع‌مهر نیز در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۶۲۰ امتیاز در جایگاه سی و هشتم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست باید با کمانداری از ویتنام دیدار کند.

همچنین تیم میکس ایران با ترکیب رضا شبانی و نیلوفر علیپور در پایان جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۱۲۹۳ امتیاز هشتم شد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حدفی به مصاف مالزی می‌رود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید