یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهگوناگونهدفون بی‌سیم گوگل فقط برای دارندگان گوشی پیکسل

هدفون بی‌سیم گوگل فقط برای دارندگان گوشی پیکسل

هدفون بی سیم گوگل / Pixel Buds سرانجام به قیمت 159 دلار عرضه شد تا کارشناسان بتوانند از نزدیک نظر خود را بگویند.
هدفون سَبُکِ گوگل، در محیط‌هایبدون نویز نسبتا راحت و به خوبی صدا را به گوش کاربر منتقل می‌کند. طراحی کیسشارژر به خوبی جمع و جور است و هنگام حرکت کاربر را اذیت نمی‌‎کند. همچنین کنترللمسی هدفون از طریق گوگل اسیستانت می‌تواند دسترسی آسان را فراهم آورد.

به گزارش رتبه آنلاین،در کنار این مزیت‌ها باید بگوییم قابلیت ترجمههم زمان فقط برای دارندگان گوشی پیکسل ممکن شده است و دارندگان سایر گوشی‌ها نمی‌توانند از این قابلیت در هدفون بی سیم گوگل بهره ببرند. همچنین طراحی هدفون برایمحیط‌های نویزدار خوب نبوده و صدای اطراف شنیده می‌شود. در ضمن جفت سازی بلوتوثدشوار است و برخی اوقات به راحتی سینک نمی‌شود.

دارندگان گوشی پیکسل، قابلیت بیشتری برایاستفاده از هدفون بی سیم گوگل دارند که سایر گوشی‌ها نمی‌توانند از این ویژگی‌هابهره‌مند شوند.

دیوید کارنوی، نویسنده سی‌نِت، امتیاز دیزاین را7.0 داده است، به قابلیت‌های تعریف شده 8.0 امتیاز، به صدا  7.0 امتیاز و به ارزش خرید 6.0 امتیاز از 10 دادهاست.

پیکسل بادز گوگل به قیمت 159 دلار تا 5 ساعت عمردارد و اگر داخل کیس شارژر قرار گیرد تا 24 ساعت هم می‌توان از آن استفاده کرد.فناوری شارژ سریع موجب شده است تا با 10 دقیقه شارژ، یک ساعت بتوان از این هدفوناستفاده مجدد کرد.

به عنوان مثال برای سازگار کردن با گلکسی اس 8پلاس، بلوتوث گوشی به صورت خودکار آن را نشناخت و هرچند روی ورق نوشته شده است کهبا داشتن 10 درصد شارژ می توان هدفون را pair کرداما چنین اتفاقی نیفتاد.

همان طوری که گفته شد در باشگاه، اداره و خانهبه خوبی جواب می‌دهد اما در محیط پرسروصدا مانند خیابان‌های نیویورک خوب نیست وبهتر است روی هدفون بی سیم اپل حساب باز کرد.

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید