شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبرخواندنی‌هانگاهی به 10 شرکت ساختمانی برتر جهان: ارائه نوآوری و پایداری

نگاهی به 10 شرکت ساختمانی برتر جهان: ارائه نوآوری و پایداری

10 شرکت ساختمانی برتر حضوری جهانی دارند و روی پروژه‌های زیرساختی بزرگ کار می‌کنند و متعهد به پایداری اجتماعی و زیست‌محیطی و در عین حال سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوآورانه هستند.


در دنیای امروز، ساخت و ساز یکی از حیاتی ترین مولفه های توسعه و رشد ملت ها است. پروژه های زیرساختی برای رفاه و پیشرفت مردم، جوامع و اقتصادها ضروری است.
اما با همه این رشد و پیشرفت، مسئولیتی نیز به همراه دارد تا اطمینان حاصل شود که محیط زیست و جامعه نادیده گرفته نمی شوند و پایداری اجتماعی و زیست محیطی در نظر گرفته می شود.

برترین شرکت‌های ساختمانی در سراسر جهان از این مسئولیت آگاه هستند و ارائه راه‌حل‌های پایدار و نوآورانه و در عین حال پذیرفتن فناوری‌های جدید را در اولویت قرار داده‌اند.
در این مقاله نگاهی به 10 شرکت ساخت و ساز برتر جهان خواهیم انداخت و به بررسی ویژگی های آنها خواهیم پرداخت.

گروه صنایع سنگین هیوندای:

گروه صنایع سنگین هیوندای که دفتر مرکزی آن در سئول، کره جنوبی قرار دارد، یکی از شرکت های ساختمانی پیشرو در جهان است. آنها در طیف گسترده ای از پروژه های ساختمانی از جمله کشتی سازی، کارخانه های صنعتی و توسعه زیرساخت ها مشارکت دارند. آنها همچنین تولید کننده عمده تجهیزات سنگین مانند جرثقیل، بیل مکانیکی و لیفتراک هستند. گروه صنایع سنگین هیوندای با حضور جهانی و تمرکز بر نوآوری یکی از موفق ترین شرکت های ساختمانی در جهان است.

گروه صنایع سنگین هیوندای

شرکت مهندسی ساختمان دولتی چین:

شرکت مهندسی ساختمان دولتی چین یا CSCEC بزرگترین پیمانکار ساخت و ساز در چین و یکی از بزرگترین در جهان است. آنها در طیف وسیعی از پروژه‌های زیربنایی مانند جاده‌ها، پل‌ها، راه‌آهن، نیروگاه‌های برق آبی و همچنین ساختمان‌های بلندمرتبه مشارکت دارند. CSCEC همچنین حضور بین المللی قوی در بیش از 50 کشور جهان دارد و آنها را به یکی از تأثیرگذارترین شرکت های ساختمانی در جهان تبدیل می کند.

شرکت ساخت و ساز راه آهن چین:

شرکت ساخت و ساز راه آهن چین یا CRCC، یکی از بزرگترین شرکت های ساخت زیرساخت در جهان و یکی از شرکت های تابعه گروه راه آهن چین، یکی از مهم ترین شرکت های دولتی در چین است.

CRCC در طیف گسترده ای از پروژه های ساختمانی از جمله راه آهن، جاده ها، پل ها، تونل ها و سیستم های ریلی شهری مشارکت دارد. آنها همچنین با مشارکت در پروژه های بیش از 20 کشور در بازار بین المللی حضور پررنگی دارند.

شرکت ساختمانی ارتباطات چین محدود:

China Communications Construction Company Limited یا CCCC یک شرکت پیشرو در ساخت و ساز و توسعه زیرساخت در چین و یکی از برترین شرکت های ساختمانی در جهان است.

آنها در طیف گسترده ای از پروژه ها از جمله راه آهن، جاده ها، پل ها، تونل ها و نیروگاه های برق آبی شرکت دارند. با تمرکز بر نوآوری و حضور جهانی، CCCC در پروژه های زیرساختی بین المللی متعددی نیز مشارکت داشته است. آنها همچنین در حال کار بر روی پروژه های بزرگ مقیاس دیگر در چین مانند طرح کمربند و جاده هستند.

شرکت ساختمانی ارتباطات چین محدود

شرکت ساختمانی لارسن و توبرو محدود:

Larsen & Toubro Limited یا L&T یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی در هند و یک شرکت پیشرو در توسعه زیرساخت ها است که در طیف وسیعی از صنایع ساخت و ساز و مهندسی فعالیت می کند.

L&T در بخش های مختلفی مانند ساخت و ساز، معدن، فناوری اطلاعات، توسعه زیرساخت ها، تصفیه آب و پساب، تولید و دفاع فعالیت می کند. با حضور قوی در هند و در سراسر آسیا و خاورمیانه، آنها همچنین در بازارهای نوظهور سرمایه گذاری می کنند و ردپای بین المللی خود را گسترش می دهند.

شرکت ساختمانی لارسن و توبرو محدود

شرکت ساختمانی وینچی:

VINCI، مستقر در Rueil-Malmaison، فرانسه، یکی از شرکت های ساختمانی و زیرساختی پیشرو در جهان است که در طیف گسترده ای از مشاغل، از جمله امتیاز، قرارداد، انرژی، و توسعه املاک و مستغلات مشارکت دارد.

آنها همچنین به دلیل رویکرد پایدار و مسئولیت پذیر اجتماعی خود به تجارت، با تمرکز بر به حداقل رساندن اثرات پروژه های خود بر جوامع اطراف، به طور گسترده شناخته شده اند.

VINCI در ده‌ها کشور در سراسر جهان فعالیت می‌کند و متعهد به ارائه ساختمان‌ها و زیرساخت‌های با کیفیت بالا و در عین حال کمک به توسعه پایدار شهری و روستایی است.

شرکت ساختمانی وینچی

گروه رویال بام:

گروه رویال بام، مستقر در هلند، یک شرکت چند ملیتی ساخت و ساز با تمرکز بر ساخت و ساز، توسعه املاک و مستغلات است.

آنها در بخش های مختلفی مانند ساختمان های تجاری و مسکونی، انرژی و تاسیسات، صنعت و تدارکات و زیرساخت ها درگیر هستند. گروه رویال بام در بیش از 30 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند و به دلیل تعهد خود به کیفیت شناخته شده است.

Skanska AB:

Skanska AB، مستقر در استکهلم، سوئد، یک شرکت ساختمانی پیشرو است که در بخش‌های مختلف از جمله توسعه املاک تجاری، زیرساخت‌ها و صنعت فعالیت می‌کند.

آنها یک بازیگر جهانی هستند و در بیش از 20 کشور حضور دارند. Skanska به دلیل تعهد خود به توسعه پایدار شناخته و جوایز متعددی را برای سازگاری با محیط زیست و روش های ساخت دریافت کرده است.

Skanska AB

گروه بالفور بیتی:

بالفور بیتی، که مقر آن در لندن، انگلستان است، یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی در جهان است. آنها در بخش های مختلف از جمله بزرگراه ها، شبکه های برق، راه آهن، مدیریت آب و پسماند، مهندسی عمران و مسکن اجتماعی تخصص دارند.

با حضور در بریتانیا، آمریکای شمالی و خاورمیانه، آنها همچنین دارای یک سبد جهانی از پروژه ها از جمله پروژه های زیرساختی هستند. بالفور بیتی به دلیل تمرکز بر کیفیت و ایمنی شناخته شده است و جوایز بسیاری از صنعت را دریافت کرده است.

گروه بالفور بیتی

گروه CRRC:

گروه CRRC یکی از تولید کنندگان پیشرو تجهیزات راه آهن در جهان و یک شرکت بزرگ ساخت و ساز چینی است.

آنها در طراحی، ساخت و خدمات قطارها و زیرساخت‌های حمل‌ونقل، از جمله قطارهای گلوله‌ای، سیستم‌های مترو، راه‌آهن، و اجزای شرکت‌های نورد تخصص دارند.

با حضور جهانی در بیش از 20 کشور، آنها همچنین در توسعه زیرساخت ها با تمرکز قوی بر حمل و نقل عمومی فعال هستند. CRRC در سال 2017 در نتیجه ادغام شرکتی بین China South Locomotive & Rolling Stock Corporation و China North Locomotive & Rolling Stock Corporation تأسیس شد.



10 شرکت ساختمانی برتر حضور جهانی گسترده ای دارند که آنها را به یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین شرکت ها در صنعت تبدیل می کند.

آنها در حال ساخت بلندپروازانه ترین و بزرگترین پروژه های زیرساختی در سراسر جهان و متعهد به ارائه نتایج با کیفیت و در عین حال سرمایه گذاری در فناوری های نوآورانه هستند.

این شرکت‌ها با تمرکز بر پایداری اجتماعی و زیست‌محیطی، استانداردهایی را برای آینده ساخت‌وساز تعیین می‌کنند و نقشی حیاتی در شکل‌دهی دنیای ما برای نسل‌های آینده ایفا می‌کنند.

همچنن بخوانید:

نیم میلیون خریدار “یک میلیون مسکن”

رتبه بندی بزرگترین شرکت های صنعت سیمان در جهان

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید