جمعه 31 فروردین 1403
خانهکسب‌وکارهای دانش‌بنیاناستارتاپ‌هانخستین رویداد شتابدهی و استارتاپی صنعت زعفران برگزار می شود

نخستین رویداد شتابدهی و استارتاپی صنعت زعفران برگزار می شود

نخستین رویداد شتابدهی و استارتاپی صنعت زعفران برگزار می شود

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سحرخیز گفت: نخستین رویداد شتابدهی و استارتاپی صنعت زعفران در مرکز علمی و کاربردی سحرخیز برگزار می شود.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد، فرزاد سحرخیز با بیان این خبر اظهار کرد: این رویداد که از 25 لغایت تا 30 بهمن ماه امسال ادامه دارد با محوریت موضوعات و مباحث خلاقانه در حوزه زعفران برگزار می شود.

وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد این است که از جوانان فعال در حوزه زعفران به ویژه در بخش های کم برخوردار حمایت به عمل آورده و با این اقدام گامی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور برداریم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سحرخیز با اشاره به توانمندی های علمی و فناوری بالقوه ای که در بخش های علمی و فناوری کشور در حوزه های مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: گیاهان دارویی به ویژه زعفران از ظرفیت های مهم اقتصادی کشور ما هستند که استفاده فناورانه از آنها چرخه ایجاد ارزش افزوده را تکمیل کرده و می تواند به خلق ثروت منجر شود.

سحرخیز تأکید کرد: گروه کشاورزی و صنعتی سحرخیز به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت زعفران با توجه به مسئولیت اجتماعی که برای خود قایل است سعی بر این داشته که بعد از تأسیس دانشگاه علمی و کاربردی خود برای رویدادهایی که استعدادیابی را محور خود قرار داده اند نیز برنامه ریزی داشته باشد.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید