پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرموافقت پلیس با افزایش اعتبار گذرنامه‌ها

موافقت پلیس با افزایش اعتبار گذرنامه‌ها


فرمانده نیروی انتظامی از موافقت پلیس با افزایش مدت اعتبار گذرنامه خبر داد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، سردار حسین اشتری در سفر به کرمانشاه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حرفه‌ای تر شدن عملکرد نیروی انتظامی در سالهای اخیر گفت: افزایش و تنوع جرایم، نیروی انتظامی را به سمت حرفه‌ای شدن سوق داده و امروز با آموزش‌های لازم عملکرد مأموران انتظامی نسبت به سال‌های گذشته حرفه‌ای تر شده است.

وی از ارتقای تجهیزات و تکنولوژی به کار گرفته شده در مأموریت‌های انتظامی خبر داد و اظهار کرد: استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا موجب شده تا هم در زمینه کشف و هم در زمینه برخورد با جرایم بتوانیم عملکرد موثرتری داشته باشیم. امروز کشفیات ما نسبت به وقوع جرایم رشد بیشتری دارد و همه اینها مربوط به حرفه‌ای تر شدن عملکرد پلیس و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا است.

اشتری در ادامه در خصوص آمادگی نیروی انتظامی برای بازگشایی مرز خسروی در اربعین گفت: نیروی انتظامی تمام زیرساخت‌های لازم در پایانه مرز خسروی را دارد و آمادگی پذیرش زائران اربعین در این مرز را داریم اما برای بازگشایی مرز خسروی باید توافق بین مسئولان کشور ایران و عراق صورت بگیرد و در صورت امضای این توافقنامه آمادگی داریم خدمات لازم را به زوار ارائه دهیم.

فرمانده ناجا در خصوص افزایش اعتبارگذرنامه از پنج سال به ۱۰ سال نیز گفت: نیروی انتظامی موافق این کار است و کار کارشناسی اولیه در این زمینه را انجام داده ایم. جمع‌بندی این مطالعات به وزارت کشور ارسال شده و در جلسات ستاد گذرنامه قطعاً این موضوع مطرح می‌شود.

فرمانده ناجا همچنین با توجه به شروع فصل گرما، نسبت به هرگونه هنجارشکنی در جامعه هشدار داد و افزود: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با هرگونه هنجارشکنی و حفظ ارزشهای جامعه است و در این زمینه از تمام آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کنیم. همکاران ما در کشور حافظ ارزشها خواهند بود و با هر گونه ناهنجاری و هنجارشکنان طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید