جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریمردم برای خرید خانه دست نگه دارند

مردم برای خرید خانه دست نگه دارند

نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران می‌گوید: چنانچه مردم عجله‌ای برای خرید خانه ندارند بهتر است که دست نگهدارند؛ چرا که برنامه‌های دولت در حوزه ساختمان‌سازی اجرا شود کاهش قیمت مسکن بیشتر خواهد شد.
به گزارش رتبه آنلاین از تجارت فردا، نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در نیمه دوم سال زمان مناسبی برای خرید مسکن است؟ گفت: براساس آمار وزارت راه و شهرسازی، قیمت مسکن شهر تهران نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب یک درصد و ۴۸٫۸ درصد افزایش پیدا کرد؛ این در حالی است که ما معتقدیم رشد قیمت مسکن ادامه‌دار نیست.

ایرج رهبر در ادامه افزود: هر چه به روزهای پایان سال نزدیک می‌شویم رشد قیمت مسکن هم متوقف خواهد شد یا روند کاهنده به خود خواهد گرفت. وزارت راه و شهرسازی برنامه‌هایی در راستای کاهش یا ثبات ادامه‌دار قیمت مسکن در نظر دارد و قرار است که با تولید انبوه خانه قیمت این کالای سرمایه‌ای را در تهران و سایر شهرستان‌ها متعادل کند.

او اظهار کرد: چنانچه مردم عجله‌ای برای خرید خانه ندارند بهتر است که صبر کنند؛ چرا که برنامه‌های دولت در حوزه ساختمان‌سازی اجرا شود کاهش قیمت مسکن بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید