جمعه 21 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیلی تای به دنبال رساندن چین به جام جهانی

لی تای به دنبال رساندن چین به جام جهانی

لی تای

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال چین صعود به جام جهانی قطر را هدف اصلی خود در این تیم دانست.

به گزارش رتبه آنلاین، ایسنا و به نقل از AFC، لی تای سرمربی جدید چین که به عنوان جانشین مارچلو لیپی انتخاب شد در اولین نشست خبری خود درباره اهداف و برنامه خود در این تیم به صحبت پرداخت و گفت: هدف اول من این است که بتوانیم به مرحله بعد انتخابی جام جهانی راه یابیم و در این صورت قرارداد من به عنوان سرمربی تمدید می‌شود و می‌توانم در مرحله حساس بعد نیز هدایت تیم ملی کشورم را بر عهده داشته باشم.

او افزود: ما الان تمام تمرکز خودمان را معطوف به بازی با مالدیو که اولین بازی‌مان در دور برگشت است معطوف کرده‌ایم و بعد از آن هم به بازی‌های بعد فکر خواهیم کرد. چیزی که من خیلی به آن تاکید دارم این است که بازیکنان تیم ملی فوتبال چین در سخت‌ترین شرایط هم بهترین و ساده‌ترین راه را انتخاب کنند و اگر حریف با بازی تدافعی سعی در بسته کردن بازی دارد بتوانیم با پاس‌ها و شوت‌های دقیق خودمان به هدف برسیم و دروازه حریف را باز کنیم. چین  به دنبال رسیدن به جام جهانی است و ما برای رسیدن به این هدف، بازی به بازی پیش می‌رویم و هیچ حریفی را نیز دست کم نخواهیم گرفت.

او در پایان گفت: حتی اگر فدراسیون فوتبال چین به من پیشنهاد یک روزه نیز می‌داد قبول می‌کردم چون کار در تیم ملی افتخار بالایی است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید