جمعه 21 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیغول‌های خودروساز برای نمایشگاه ژنو چه خودروهایی عرضه می‌کنند؟

غول‌های خودروساز برای نمایشگاه ژنو چه خودروهایی عرضه می‌کنند؟

هشتادو هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو در حالی هفته جاری در سوییس برگزار می شود که نخستین نمایشگاه بزرگ خودروسازان در سال 2018 است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان بی سی،برخیاز خودروهایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت،به شرح زیراست:

فراری 488 پیسا

گفته می شود فراری جدید پیسا قدرتمند ترین موتوراز نوع V8 است.حداکثر سرعت اینخودرو 211 مایل در ساعت(معادل 339  کیلومتر بر ساعت) است. فراری جدید 710 اسب بخارقدرت دارد و اگرچه قیمت آن تایید نشده اما گفته می شود حدود 250 هزار دلار قیمتخواهد داشت.

جگوار مدل I-Pace

جگوار در تلاش است تا جایگزین تسلا که به عنوانخودروی لوکس معرفی شده، قرار بگیرد. خودروی بدون آلودگی با قابلیت 5 سرنشین وسرعتی در حدود 479 کیلومتر بر ساعت از ویژگی های آن است.شرکت تولیدکننده میگوید،این خودرو می تواند در عرض 4.5 ثانیه به 96.5 کیلومتر در ساعت برسد.

PAL-V هلندی

شرکت هلندی PAL-V فروش خودروهای سه منظوهر خود را با عنوان لیبرتی با قیمت 600 هزار دلاربرای اولین بار توسط پایونیر در ژنو آغاز می کند.البته مدل ارزان ترآن که قیمتیحدود 400 هزار دلار دارد،در راه است.برای استفاده از این خودروها شما نیاز به مجوزخلبانی دارید و البته شما نمی توانید در اتوبان از آن استفاده کنید.

لکسوس UX

شرکت لکسوس اعلام کرده کهخودروهای جدید خود را در نمایشگاه خودروی ژنو در 8 مارس به نمایش خواهدگذاشت.سازنده این خودروها اعلام کرده که مدل جدید آن هاچ بک بوده و رقیب خودروهای BMW X1 و Audi Q3 خواهد بود.

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید