شنبه 15 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیعبادی: هنوز حضورم در فینال جام جهانی آمریکا مشخص نیست

عبادی: هنوز حضورم در فینال جام جهانی آمریکا مشخص نیست


عضو تیم ملی کامپوند مردان درباره‌ حضورش در فینال جام جهانی تیروکمان داخل سالن که در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود، گفت: هرچند از نظر ویزا مشکلی برای شرکت در فینال جام جهانی تیروکمان در آمریکا ندارم، اما حضورم در این مسابقات بستگی به آن دارد که از طرف باشگاه پتروکیمیاگرراد حمایت مالی شوم یا خیر؟

به گزارش رتبه آنلاین، اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند برای شرکت در فینال جام جهانی تیروکمان داخل سالن که ۱۹ و ۲۰ بهمن در مسافت ۱۸ متر در لاسوگاس آمریکا برگزار می‌شود، مشکلی از نظر ویزا ندارم و برخلاف سال گذشته ویزا از طرف سفارت ارمنستان به موقع صادر شده است، اما برای حضور در این مسابقات هنوز نه بلیط تهیه شده و نه ویزا به دستمان رسیده و منتظر هستیم تا بیینیم برای شرکت در این مسابقات از سوی باشگاه پتروکیمیاگرراد تأمین مالی می‌شویم یا خیر؟

وی در پاسخ به این پرسش که اگر از سوی باشگاه پتروکیمیاگر راد تأمین مالی نشوید، در فینال جام جهانی تیروکمان داخل سالن شرکت می‌کنید یا خیر؟ تصریح کرد: اگر اسپانسر حمایت نکند و تأمین مالی نشوم، امکان شرکت در مسابقات را نخواهم داشت.

عضو تیم ملی کامپوند همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به کسب نتایج ضعیف در مرحله سوم این رقابت‌ها در فرانسه، در صورت اعزام تصور می‌کنید در آمریکا به چه نتایجی دست پیدا کنید، خاطرنشان کرد: فینال جام جهانی تیروکمان داخل سالن به دلیل سنگین بودن سطح مسابقات و حضور کمانداران مطرح دنیا، شرایط سخت‌تری نسبت به سه مرحله قبل آن دارد و مدال‌آوری به راحتی امکانپذیر نیست. از سوی دیگر در این تورنمنت به جز برگزاری فینال جام جهانی تیروکمان، فینال قهرمان قهرمانان نیز بین ۱۶ کماندار برتر این ۴ مرحله برگزار می‌شود که متأسفانه در مرحله قبل هیچکدام از کمانداران ما نتوانستند در جمع ۱۶ کماندار برتر این جام قرار بگیرند.

عبادی پیرامون این پرسش که چقدر خود را برای فینال جام جهانی داخل سالن آماده کردید، افزود: بعد از بازگشت از فرانسه به دلیل نتایج ضعیفی که در فرانسه کسب کردم تا مدتی تمرینات داخل سالن نداشتم و تمریناتم را در مسافت ۵۰ متر پیگیری کردم، از امروز که برای برپایی اردوی تیم ملی به کیش می‌رویم تا چند روز و در صورت اعزام به آمریکا دوباره تمرینات خود را در مسافت ۱۸ متر دنبال خواهم کرد تا ببینم شرایط برای اعزام فراهم می‌شود یا خیر؟

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که در صورت اعزام به آمریکا تصور می‌کنی جز ۱۶ فینالیست برتر قرار بگیری یا خیر؟ گفت: کماندارانی می‌توانند در جمع ۱۶ کماندار برتر جام جهانی قرار بگیرند که در ۳ مرحله قبل امتیاز لازم را کسب کرده باشند، متأسفانه چنین شرایطی برای ما فراهم نبود و کار سختی است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید