سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
خانهخبرشفر:تا آخر لیگ نمی‌توانستیم گل نخوریم

شفر:تا آخر لیگ نمی‌توانستیم گل نخوریم

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سایپا حضور یافت.
به گزارش رتبه آنلاین، وینفر شفر سرمربی تیم استقلال پس ازتساوی 1-1 تیمش مقابل سایپا در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالاتخبرنگاران بود.

شفر در ابتدا گفت:« ما امروز گل خوردیم. طبیعی بود که نمی‌توانستیمتا پایان فصل بدون دریافت گل به بازی‌های‌مان ادامه بدهیم.»

شفر ادامه داد:« در دقایق آخر یک موقعیت بسیارخوب برای گلزنی داشتیم. اگر آن توپ را گل می‌کردیم همه خوشحال بودند. بچه‌های مادر پایان بازی ناراحت بودند. به آنها گفتم برای چه ناراحت هستید؟ ما خوب بازیکردیم، در حالی که سرور جپاروف را نداشتیم، محسن کریمی مصدوم شد و داریوش شجاعیانهم همین‌طور. ما با این شرایط خوب بازی کردیم. به علی قربانی هم گفتم که تو در اینفصل یکی از گل‌های مهم را برای ما می‌زنی. او ناراحت بود اما به او گفتم ناراحتنباشد.»

سرمربی استقلال گفت:« بازی سختی برای ما بود. اینبازی نشان داد در نبود سرور جپاروف چه کار سختی داریم. او از بازی بعدی به ترکیبما اضافه می‌شود و بازی می‌کند.»

شفر در خصوص تعویض هایش گفت:« از تعویض هایم راضی بودم.البته اگر می‌شدمی‌خواستم جپاورف را به زمین بفرستم، اما او را روی نیمکت نداشتیم. در نیمه دومداریوش شجاعیان در پست جپاروف بازی کرد، اما او کمی مصدومیت داشت، در حالی که مابه یک بازی خیلی قوی در این پست نیاز داشتیم. ما هم با داریوش شجاعیان و هم بدوناو موقعیت گلزنی داشتیم.»

شفر در مورد عملکرد سید حسین حسینی و سایر بازیکنان گفت:« من نمی‌توانمبه طور دقیق درباره تک تک بازیکنان صحبت کنم. اگر بخواهم چنین کاری انجام دهم، باآنها رودررو صحبت می‌کنم. نمی‌خواهم بازیکنانم در رسانه‌ها بخوانند که نظر من درخصوص آنها چیست. فکر می‌کنم دروازه‌بان ما و دروازه‌بان پرسپولیس، هر دو جزوبهترین دروازه‌بان‌های ایران هستند.»

سرمربی استقلال در خصوص فرصتی که قربانی از دستداد و واکنش هواداران به این اتفاق گفت:« این فوتبال است. علی قطعاً باز می‌گردد وما همه به او کمک می‌کنیم. باور کنید همه اعضای باشگاه استقلال حامی علی قربانیهستند و او برمی‌گردد. شاید واکنش هواداران از روی احساس‌شان است و مطمئناً اگرفردا بشود و احساسات‌شان کم شود، می‌گویند که علی بازیکن خوبی است. در بازی‌هایقبلی برای ما گل حساس زد و او برای تیم زحمت می‌کشد. ما همه کمک می‌کنیم تا او بهشرایط خوبش بازگردد. به هر حال فوتبال همین است. وقتی می‌برید دوستان زیادی دارید، اما اگر ایناتفاق رخ ندهد، فقط دوستان خوب دارید. به علی قربانی گفتم که وقتی از رختکن بیرونمی‌آید، همه تیم از او حمایت خواهند کرد.»

 

254 41

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید