پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیشعبانی بهار: بدهی‌ها کمرم را خم کرده است/ توان پرداخت حقوق به...

شعبانی بهار: بدهی‌ها کمرم را خم کرده است/ توان پرداخت حقوق به ملی‌پوشان ندارم

رییس فدراسیون تیروکمان با اشاره به بدهی سنگین فدراسیون تیروکمان گفت: زمانی که مسوولیت این فدراسیون را برعهده گرفتم، ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بدهی داشت که با کمک وزارت ورزش یک میلیارد را پرداخت کردیم و الان شرایط سختی برای پرداخت مابقی بدهی‌ها داریم.

به گزارش رتبه آنلاین، غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی ۶ ماهی که مسوولیت فدراسیون تیروکمان را برعهده گرفتم، بدهی‌های این فدراسیون از زمان روسای قبلی چیزی حدوی ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان بود که با حمایت وزارت ورزش و جوانان و داورزنی تا الان توانسته‌ایم مبلغی نزدیک به یک میلیارد را پرداخت کنیم و هنوز در پرداخت مابقی بدهی‌ها مشکل داریم.

وی گفت: با وجود مشکلات اعتباری در این مدت، در برگزاری اردوها، اعزام تیم‌ها به مسابقات آسیایی، جهانی و تورنمنت‌های مختلف کوتاهی نکردیم و تلاش کردیم بهترین تدارکات را برای تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند فراهم کنیم تا تیم با آمادگی خوبی در مسابقات مختلف شرکت کند.

شعبانی بهار با بیان این که نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان احکام قضایی از حساب فدراسیون برداشت کرده است، خاطرنشان کرد: به خاطر بدهی‌هایی که روسای قبلی این فدراسیون به اشخاص حقیقی داشتند، متاسفانه تا به الان ۴۵۰ میلیون تومان در دادگاه برای مختوم شدن دو پرونده به احکام قضایی پرداخت کردیم و هنوز ۲ پرونده دیگر در دست بررسی است که سعی داریم تا پایان سال از این دو پرونده نیز دفاع کنیم و پس از مشخص شدن میزان بدهی‌ها به احکام قضایی پرداخت کنیم. به هر صورت با تمام این بدهی‌ها که کمرمان را خم کرده سعی کردیم فضا را آرام نگه داریم و به دنبال برقراری آرامش در تیم ملی هستیم.

رییس فدراسیون تیروکمان همچنین درباره وضعیت سایت تیروکمان و ساخت خوابگاه در آن افزود: فضای کلی سایت به ویژه از نظر زمین چمن بد نیست اما مشکل اساسی که با آن روبرو هستیم نبود خوابگاه بویژه برای دختران کماندار است. در این زمینه واقعا نیاز به حمایت از سوی داورزنی داریم تا ساخت خوابگاه در سایت تیروکمان سریعتر انجام شود و کمپی مناسب و در شان کمانداران ملی در سایت تیروکمان احداث شود.

وی درباره وضعیت میلاد وزیری و این که گفته به دلیل مشکلات مالی در اردوی تیم ملی حاضر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: وزیری به من گفت به دلیل یکسری مشکلات شخصی نمی‌تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود. البته تامین معاش مشکل تمام کمانداران حاضر در اردوی تیم ملی است و ما در شرایطی نیستیم که مشکلات اقتصادی کمانداران را مرتفع کنیم. به هر صورت وی هر زمان تمایل به حضور در تیم ملی داشته باشد باید در انتخابی آینده شرکت کند و وارد تیم ملی شود. البته ما از کسانی که در تیم ملی فیکس شوند از نظر تجهیزاتی و مالی به صورت مقطعی حمایت می‌کنیم، اما این که بخواهیم هر ماه به آنها حقوق پرداخت کنیم در توان فدراسیون نیست.

شعبانی بهار در پایان اضافه کرد: بودجه فدراسیون امسال نسبت به سال گذشته نسبتا افزایش قابل توجهی داشته و من از این بابت از داورزنی و فرامرزیان معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم، حتی با وجود بدهی‌ها سعی کردیم تا الان حقوق کارمندان را پرداخت کنیم. البته توان پرداخت مزایای ویژه از جمله بیمه تکمیلی کارمندان که جزو تعهدات سازمان نیست را نداریم، اما سعی می‌کنیم به تعهداتی که از قبل بوده پایبند باشیم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید