شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزشروع سبز بورس در اولین روز بهمن / پالایشی‌ها در مدار مثبت

شروع سبز بورس در اولین روز بهمن / پالایشی‌ها در مدار مثبت

شروع معاملات امروز بازار سهام با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و شاخص کل بیش از ۲ درصد رشد کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت نیوز، همانطور که پیش‌بینی می‌شد بورس امروز با روندی صعودی همراه شد و شاخص کل بعد از رشد بیش از ۲ درصدی به یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد رسید، همچنین در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص هم‌وزن نیز روندی صعودی دارد و سهم‌های کوچک نیز در کنار سهم‌های بنیادین رشد می‌کنند.

از طرفی دیروز جلسه‌ای با حضور نمایندگان و مسئولان سازمان بورس برای چاره‌اندیشی برای ریزش‌های چشم‌گیر بازار سهام برگزار شد و در جریان این جلسه قالیباف‌اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار استعفای خود را تقدیم وزیر اقتصاد کرد.

استعفای رئیس سازمان بورس تاثیر منفی بر بازار سهام نداشت و معاملات امروز و دیروز در مدار مثبت دنبال می‌شود، همچنین شاخص کل بازار سهام در محدوده حساسی قرار دارد و باید چندین روز پیاپی روند صعودی ادامه داشته باشد تا شاخص کل به بالای یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد بازگردد.

 

 

در جریان معاملات امروز نمادهای بانکی، فلزات و پالایشی‌ها روندی صعودی دارند و در مدار مثبت معامله می‌شوند و این در حالیست که گروه بانکی و فلزات در جریان معاملات ۳ هفته گذشته اصلاح زیادی داشتند و از طرفی گروه پالایشی نیز حدود ۳۰ درصد زیر قیمت پذیره‌نویسی معامله می‌شوند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید