سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهخبراقتصادیسنگین ترین صف های خرید و فروش(۱۷مرداد) / تقاضا برای نماد سپید...

سنگین ترین صف های خرید و فروش(۱۷مرداد) / تقاضا برای نماد سپید از ۴۰۰میلیارد تومان عبور کرد

سنگین ترین صف های خرید و فروش(۱۷مرداد) / تقاضا برای نماد سپید از ۴۰۰میلیارد تومان عبور کرد

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم ۱۱۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت ماشین‌آلات و تجهیزات بیش از سایرین بود و همچنین سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو حدود ۱۶۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین،در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه، جمع صف‌های خرید حدود ۸۹۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۱۱۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «غدام» و «ثالوند» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو حدود ۱۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «سپید»، «وهامون» و «کالا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۲۵میلیارد تومان (۸۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۵۶۰میلیارد تومان (۵۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری هامون صبا(وهامون) به ۱۱.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

این جدول حدود ۵۳درصد از هزار و ۹۰۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۴۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۳۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۳۴۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برترین صفوف خرید فروش17.05.1400

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید