پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیسنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ بازگشت روزهای تلخ صف‌های فروش دوهزار میلیاردی

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم دو هزار و ۵۷۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین سهام وتوصا ۱۵۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در بورس امروز و در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۱۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۵۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وتوصا»، «کدما» و «شتوکا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران ۱۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «سپیدار»، «چخزر» و «رافزا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۵۰میلیارد تومان (۶۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۹۰میلیارد تومان (۳۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا (سپیدار) به ۳۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه‌گذاری‌ها» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «هتل و رستوران» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» با تقاضای خرید ۳۲۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۸درصد از چهار هزار و ۸۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۹۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۸۲۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

برترین صفوف خرید و فروش 99.10.24

برترین صفوف خرید و فروش 99.10.24

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید