جمعه 14 اردیبهشت 1403
خانهخبرسمانه بیرامی:به خاطر ایران اشک می‌ریختم/از خودم راضی هستم

سمانه بیرامی:به خاطر ایران اشک می‌ریختم/از خودم راضی هستم

بیرامی یکی از نمایندگان ایران در المپیک زمستانی بود.
به گزارش رتبه آنلاین، سمانه بیرامی و پرچمداری در المپیک زمستانی.او در زمان رژه اشکمی ریخت و حس و حال عجیبی بود.حالا پس از گذشت چند روز از آن اتفاق بیرامی دربارهاین مسابقات می گوید:«اشک هایی که من ریختم برای شوق بود و اینکه افتخار می کردم به نمایندگیاز ایران آن جا بودم. لحظه ای به تمام سختی هایی که در این راه کشیدم فکر کردم وهمان فکر و خیال ها باعث اشک شوق من شد.»

او سپس بهرقبایش در این مسابقات اشاره کرد و می گوید:«در این مسابقات رقبیبان سخت بودند. دررشته من 68 نفر از گل دنیا گلچین شده بودند و رقییبان من همگی 12 ماه سال را رویبرف تمرین می کنند اما در ایران ما 3 ماه برف داریم و امسال هم خیلی دیر تر از همیشهبرف آمد. خیلی تمرین نکردیم. من از خودم راضی هستم و با توجه به تمریناتی که داشتیمخوب کار کردیم. من می دانم رقیبانم چه تمریناتی داشتند. آن ها هر 12 ماه سال را رویبرف تمرین می کنند و به همین دلیل است که من می گویم از خود راضی هستم. همین کهتوانستم کسب امتیاز کنم برای بزرگترین رویداد دنیا همین برای من کافی است.»

بیرامی دوبارهاشاره به پرچمداری اش می کند و می گوید:« خداراشکر که لطفش شامل حال من شد و باحمایت فدراسیون توانستم پرچمدار ایران در این رقابت ها باشم. من امیدوارم نمایندهشایسته ای برای ایران باشم.»

حاشیه هایسامسونگ و اتفاقی که او نمی خواهد درباره اش حرف بزند:«در مورد سامسونگ نمی خواهمحرفی بزنم به دلیل اینکه نمی خواهم وارد حاشیه شوم.فقط می توانم بگویم این بزرگترینرویداد دنیا بود که همه خوب های جهان در آن جمع بودند. مشاهده کردیم که همه کشورهایی که شرکت کرده بودند همه از کشور های سطح بالا بودند و خصوصا در اسکی استقامتو بی رقیب هستند. برای من تجربه خیلی خوبی بود و این بزرگترین رویداد ورزشی دنیااست. از اینکه توانستم دراین رویداد بزرگ حضور داشته باشم از این بابت خداراشکر میکنم و فکر می کنم که افتخار بزرگی بود.»

 

251 41

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید