یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیسرجان: قوی‌ترین تیم لیگ را شکست دادیم

سرجان: قوی‌ترین تیم لیگ را شکست دادیم

سرجان ایوانوویچ

سرمربی تیم بسکتبال آوِیژه صنعت پارسا گفت: پتروشیمی قوی‌ترین تیم لیگ است و خوشحالم که توانستیم این تیم را شکست دهیم.

به گزارش رتبه آنلاین، سرجان ایوانوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برد تیمش مقابل پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: از این برد خوشحالم. پتروشیمی قوی‌ترین تیم لیگ است و به دستیارانم بابت این برد با ارزش تبریک می‌گویم. خیلی دوراندیشی نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان را روی بازی بعد با شهرداری گرگان گذاشته‌ایم. بازی به بازی جلو می‌رویم و به بالای جدول توجهی نداریم.

کورین داریوس هنری، بازیکن آمریکایی و تاثیرگذار تیم بسکتبال آویژه نیز به ایسنا گفت: ما یک تیم واقعی هستیم و تنها من در برد تیم تاثیرگذار نبودم، بلکه 12 نفر دیگر، دست به دست دادیم تا بتوانیم بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص کیفیت لیگ بسکتبال ایران، بیان کرد: ایران، لیگ بسکتبال خوبی دارد و بازیکنان ملی‌پوش تلاش بسیاری می‌کنند، 40 دقیقه بازی فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورد. در کل نظرم روی لیگ ایران مثبت است و تیم‌ها و بازیکنان خوبی دارد.

همچنین عماد سلمانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برد تیمش مقابل پتروشیمی بندرامام در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: پس از بازی‌های نیم‌فصل اول، استراحت و ریکاوری خوبی داشتیم. بعد از بازی در تبریز و آبادان، با آنالیز و نکاتی که سرمربی گفت، هم‌قسم شدیم تا در مشهد برنده باشیم.

وی ادامه داد: ابتدای فصل که به آویژه آمدم، فکر نمی‌کردم شرایط اینطور پیش برود. تمرینات آماده‌سازی را شروع کردم، اما نمی‌دانستم آویژه تیمی یک‌دست و خوب است. باید در ادامه هم لیگ را با قدرت ادامه دهیم و به فکر رتبه‌ای خوب باشیم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید