جمعه 14 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیرویس: آماده خلق شگفتی در لیگ قهرمانان هستیم

رویس: آماده خلق شگفتی در لیگ قهرمانان هستیم


مهاجم تیم بوروسیا دورتموند می‌گوید آنها آماده هستند تا یک نتیجه باورنکردنی برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان ثبت کنند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا و به نقل از بیلد، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دورتموند در حالی برابر تاتنهام قرار می‌گیرد که در بازی رفت با سه گل برابر این تیم شکست خورد.

مارکو رویس مهاجم دورتموند درباره این دیدار گفت: متأسفانه بازی رفت عملکرد ضعیفی داشتیم و نتیجه دور از انتظاری گرفتیم و الان کار خیلی سختی داریم ولی ما بارها در همین ورزشگاه خودمان توانستیم تاریخ سازی کنیم و نتایجی برابر حریفانمان در لیگ قهرمانان به دست بیاوریم که کمتر کسی انتظار آن را داشته است. حالا هم با یک کار غیر ممکن روبرو هستیم و باید بتوانیم از پس آن بر بیاییم. باید به خودمان باور داشته باشیم که داریم. مهم این است که در بازی برگشت بتوانیم بین دفاع و حمله یک تعادل خوبی ایجاد کنیم و در بهترین دقایق بازی به گل برسیم و فشار را از روی خودمان کم کنیم. زدن گل نخست باعث می‌شود تا فشار از تیم برداشته شود و به سراغ گل‌های بعدی برویم.

تاتنهام نیز بعد از بازی رفت دو تیم، در سه دیداری که به میدان رفته است به برد نرسیده و دو شکست و یک تساوی به دست آورده است. در طرف مقابل هم دورتموند در وضعیت خوبی قرار ندارد و شکست برابر آگسبورگ باعث شد تا اختلاف امتیازی این تیم با بایرن مونیخ در صدر جدول از بین برود.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید