سه‌شنبه 29 اسفند 1402

رتبه اول سریال قاچاق شده ۲۰۲۰

رتبه اول سریال قاچاق شده ۲۰۲۰
در بین سریال‌های روز دنیا، در سال ۲۰۲۰ سریال «مندلورین» (Mandalorian) بیش از همه قاچاق شد.

به گزارش رتبه آنلاین از  ایرنا، تارنمای تورنت فیریک امسال نیز به رسم هر سال سریالی که بیشترین آمار دانلود غیرقانونی را داشت، معرفی کرد و رتبه اول فهرست سریال‌های قاچاق شده سال ۲۰۲۰ به مندلورین رسید. پیش از این سریال محبوب بازی تاج و تخت نزدیک به یک دهه رتبه اول این فهرست را به انحصار خود درآورده بود. مندلورین، نخستین سریال لایواکشن از دنیای جنگ ستارگان، در سال ۲۰۱۹ نیز در رتبه سوم بیشترین تعداد دانلودهای غیرقانونی قرار داشت.

معمولا سریال‌های ژانر علمی‌تخیلی، فانتزی و ابرقهرمانی بیشترین آمار قاچاق را دارند و در رده‌های بالای فهرست پایگاه اطلاع‌رسانی تورنت فیریک (torrent freak) قرار می‌گیرند، سال ۲۰۲۰ نیز از این قاعده مستثنا نبود. پس از مندلورین، سریال‌های پسران از آمازون، وست‌ورلد از اچ‌بی‌او، وایکینگز از آمازون، پیشتازان فضا: پیکارد از سی‌بی‌اس به ترتیب در رده‌های دو تا چهار این فهرست قرار گرفتند.

 

وست‌ورلد

از دیگر سریال‌های نام‌آشنایی که در سال ۲۰۲۰ بیش از همه قاچاق شدند همچنین می‌توان به ریک‌اند مورتی، واکینگ دد، مینی سریال بیگانه، کماندار و فلش اشاره کرد.

کماندار

اگرچه فهرست سالانه تورنت فیریک نشانگری قابل اعتماد از روندهای دانلود دیجیتال در فضای اینترنت است؛ الزاما روشی قطعی برای ردگیری قاچاق نیست. زیرا آمار تعداد دانلودها از تورنت، تعداد دفعات تماشای یک فیلم در سرویس‌های پخش اینترنتی غیرمجاز را شامل نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید