جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیرئیس سازمان بورس تغییر خواهد کرد؟

رئیس سازمان بورس تغییر خواهد کرد؟

خبر عزل رئیس سازمان خصوصی سازی در حالی امروز رسانه ای شده که برخی احتمال وقوع تغییرات گسترده در وزارت اقتصاد را می دهند
به گزارش رتبه آنلاین از کارگر آنلاین | انتقادات به عملکرد وزارت اقتصاد درحالی رو به افزایش است که امروز برخی از رسانه ها از عزل رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داده اند. خبرها حاکی از آن است که فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد امروز علیرضا صالح، رئیس کل سازمان خصوصی سازی را در حالی عزل نمود که تنها یک سال عمر مفید مدیریتی وی بود.
هرچند که هنوز مشخص نیست علت آن چیست ولی طی ماه های اخیر انتقادات به وزیر اقتصاد به دلیل مشکلات اقتصادی کشور به ویژه نوسانات شدید شاخص بورس افزایش یافته به طوری که چند ده تن از نمایندگان به دنبال استیضاح وی در مجلس هستند.
افت شدید شاخص بورس بعد از رشد نجومی و حبابی آن سرمایه های خرد بسیاری را از بین برد همین امر نارضایتی شدیدی در بین مردم، افکار عمومی و نمایندگان مجلس ایجاد کرده است. آن هم در شرایطی که مسئولین در سال جدید تمام قد از بورس حمایت و مردم را به سرمایه گذاری در آن دعوت کرده اند. از این رو وزیر اقتصاد مورد انتقاد جدی است.
حال به نظر می رسد سونامی تغییرات مدیریتی در بدنه وزارت اقتصاد در راه است. چرا که شنیده ها حاکی از آن است، قربانی بعدی شرایط کنونی، رئیس سازمان بورس است. براین اساس برخی از خبرها حاکی از آن است که عزل حسن قالیباف، رئیس کنونی سازمان بورس دور از انتظار نیست.
باید منتظر ماند و دید فرهاد دژپسند خبرهای مذکور چقدر صحت دارد و فرهاد دژپسند برای برون رفت از شرایط کنونی چه اقدامی را خواهد کرد.
منبع: خط بازار
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید