یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیدود تصمیمات احساسی در چشم فعالان بازار 

دود تصمیمات احساسی در چشم فعالان بازار 

دود تصمیمات احساسی مسئولان در چشم فعالان بازار 
گویا مسئولان بورس نگاه خود را از فعالان و دلسوزان بازار مدت مدیدی است که بسته اند و گوششان به حرف دلسوزان و کارشناسان بازار بدهکار نیست، تنها تصمیمات خود را در راس گرفته و عملی می‌کنند که قطعا دود این تصمیمات احساسی و بدون تفکر به چشم فعالان و مسئولین ذیربط درآینده خواهد رفت.
علیرضا قدرتی کارشناس بازار سرمایه به فروش سهام عدالت اشاره و به بورس‌نیوز اظهار کرد: راه حل فروش سهام عدالت به این روش عملی نبوده و‌ای کاش مسئولان سازمان بورس با تامل، تعقل و تمهیدات بهتری این کار را انجام دهند.
وی ادامه داد: گویا مسئولان بورس نگاه خود را از فعالان و دلسوزان بازار مدت مدیدی است که بسته‌اند و گوششان به حرف دلسوزان و کارشناسان بازار بدهکار نیست، تنها تصمیمات خود را در راس گرفته و عملی می‌کنند. 
قدرتی خاطر نشان کرد: قطعا دود تصمیمات احساسی و بدون تفکر در آینده به چشم فعالان بازار و به طور خاص به مسئولین ذیربط خواهد رفت.
وی ادامه داد: پارادایم و طرح بازار سرمایه کاملا عوض شده و جایگاه بورس در میان دولتمردان، مسئولین و مردم تغییر کرده، گویا عده‌ای این تغییرات را باور نداشته و خواسته یا ناخواسته اقداماتی انجام می‌دهند که به ضرر بازار سرمایه و در نهایت مردم است.
این کارشناس بازار سرمایه به جایگاه خوب سهام عدالت اشاره و عنوان کرد: این سهام جایگاه خوبی داشته، ولی نباید با تصمیمات عجولانه شیرینی آن را به تلخی تبدیل کرد چرا که سهام عدالت نیازمند فرهنگ سازی و مشخص شدن وضعیت، بازدهی و دورنما خواهد بود.
وی افزود: بسیاری از افراد حاضرند که سهام را به قیمت منصفانه خرید کنند، اما در این رابطه هیچ گونه تلاشی صورت نگرفته و شاید راحت‌ترین کار برای دوستان سازمان بورس این است که دکمه اینتر را فشار داده و صف‌های خرید را تبدیل به سهام فروش کنند، که آسان ترین، اما غیرمنطقی‌ترین کار برای فروش سهام عدالت خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید