سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهاخبار روز“دهمین وبینار ارایه تجربه های موفق یازدهمین جشنواره ملی بهره وری برگزار...

“دهمین وبینار ارایه تجربه های موفق یازدهمین جشنواره ملی بهره وری برگزار می‌شود”


به گزارش رتبه آنلاین، پس از برگزاری موفق نه جلسه از سلسله وبینارهای ارایه تجربه های موفق یازدهمین جشنواره ملی بهره وری، دهمین وبینار برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این وبینارها ، اشاعه فرهنگ مدیریت بهره وری و کمک به افزایش توان رقابت پذیری بنگاه های اقتصادی عنوان شده است.
جشنواره ملی بهره وری، در یازدهمین تجربه برگزاری خود، قدردانی از بهره ورترین مدیران ارشد شرکت های ایرانی را با حمایت معنوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در دستور کار خود قرار داده است.
“جشنواره ملی بهره وری” بیش از یک دهه است که با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت بهره وری و کمک به افزایش توان رقابت پذیری بنگاه های اقتصادی برگزار می شود.
این درحالیست که به گفته مسولان جشنواره، شیوع ویروس کرونا و الزام به رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، موجب شد تا مسابقه ملی تجربه های موفق و سابقه ملی بهینه کاوی در قالب مجموعه وبینارهایی با محتوای معرفی پروژه های موفق شرکت ها برگزار شود.
این مجموعه وبینار با حضور فعالان حاضر در حوزه صنعت مربوطه، داوران جشنواره، اساتید دانشگاه، فعالان بازار سرمایه و با هدف ارایه موفقیت های شرکت ها در سطح وسیع و برندسازی مناسب برگزار می شود.
دهمین وبینار ارایه تجربه‌های موفق یازدهمین جشنواره ملی بهره وری روز 30 خرداد 1400 ساعت 15 الی 16 برگزار خواهد شد که یک تجربه موفق از شرکت صنایع لاستیک یزد و یک تجربه موفق از شرکت فولاد هرمزگان جنوب توسط مدیران پروژه در حضور دبیر جشنواره، اعضای کمیته علمی و داوران ارایه می شود. قابل ذکر است که وبینارهای مربوط به نهمین و دهمین جلسه مربوط به تجربه های موفق بهینه کاوی می باشد

از دیگر اهداف این وبینارها، می توان به تمرکز بر انتشار وسیع دستاورهای شرکت های ایرانی در حوزه بهره وری ، کیفیت و رقابت پذیری اشاره کرد.

جهت حضور در وبینار می توانید از لینک زیر اقدام کنید:
https://eseminar.tv/wb28773

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید