شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیدرخشش کارگران با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات...

درخشش کارگران با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات جهانی کمپو


تیم انجمن ورزش های رزمی فدراسیون ورزش کارگری، اعزامی به شانزدهمین دوره مسابقات جهانی سبک کمپو (اسپانیا) به دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز رسید.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، ستار خویی رئیس انجمن ورزش‌های رزمی کارگران کشور در خصوص نتایج کسب شده در این مسابقات گفت: در وزن ۷۵- در سیستم ناک دان، حسین حیاتی از استان البرز در دور اول موفق به شکست بازیکنی از روسیه شد. در نیمه نهایی لهستان و در فینال الجزایر را برد و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد.
در وزن ۹۵+ سیستم ناک دان، رضا شفیعی از استان مرکزی در دور اول حریف آذربایجانی خود را از پیش رو برداشت و در دور دوم آمریکا را برد. در فینال نیز حریف آمریکایی را با اقتدار و با نتیجه ۱۸ بر صفر شکست داد و بر سکوی نخست این وزن قرار گرفت و مدال طلای این وزن را به گردن آویخت.
مرتضی فرناد از استان البرز در وزن ۸۵- سیستم ناک دان در دور اول پرتغال را برد. در دور دوم حریف رومانیایی را شکست داد و در فینال با توجه به بازی خوبی که به نمایش گذاشته بود نتیجه را به حریفی از الجزایر واگذار و مدال نقره این وزن را از آن خود کرد.
ناصر قنواتی از خوزستان در وزن ۹۵+ در دور اول استراحت و در دور دوم حریفی از فرانسه را مغلوب و در دور سوم نتیجه را به حریفی از آمریکا واگذار کرد و مقام سوم این وزن را به دست آورد.
محمود ریگی از چابهار علیرغم بازی بسیار خوبی که ارائه کرد با ناداوری از دور مسابقات خارج شد.
حسین شعبانی دیگر ورزشکار کشورمان از استان البرز در دور اول پرتغال را برد و در دور دوم نتیجه را به حریف مجارستانی واگذار و از دور مسابقات خارج شد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید