چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیخطوط تولید گرانترین سهم سابق تا اطلاع ثانوی متوقف شد + دلیل

خطوط تولید گرانترین سهم سابق تا اطلاع ثانوی متوقف شد + دلیل

گرانترین سهم سابق از تعلیق تمامی فعالیت ها به دلیل کسری موجودی مواد اولیه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

به گزارش رتبه آنلاین به نقل از  پایگاه خبری بورس پرس، شرکت گلوکوزان از تعلیق تمامی فعالیت ها به دلیل کسری موجودی مواد اولیه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

براین اساس، “غگل”  اعلام کرد: با توجه به ضوابط و الزامات قانونی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص خرید نهاده ذرت که صرفاً از طریق سامانه بازارگاه انجام می‌پذیرد، تخصیص سهمیه به صنعت در حال پیگیری و انجام روال قانونی است. در جلسه ۲۱ آبان ستاد تنظیم بازار مقرر شد ذرت مصارف صنعتی از طریق سامانه بازارگاه تامین و عرضه شود.

با اجرایی شدن موارد فوق به دلیل کسری موجودی مواد اولیه، خطوط تولید این شرکت متوقف و به احتمال زیاد طی هفته آینده مراتب مرتفع می‌شود. پس از تعیین تکلیف موضوع، آثار مالی ناشی از توقف تولید محاسبه و در صورت با اهمیت بودن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

بنابراین گزارش، شرکت گلوکوزان با سرمایه 610.6 میلیارد تومانی اولین و بزرگترین تولیدکننده محصولات متنوع از ذرت در ایران از سال 1349 بوده و تا بهار سال 96 با قیمت 4150 تومانی، گرانترین سهم بازار بود.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید