پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرخرس برلین روی پوستر برلیناله ۲۰۲۱ رفت

خرس برلین روی پوستر برلیناله ۲۰۲۱ رفت

خرس برلین روی پوستر برلیناله ۲۰۲۱ رفت

هفتادو یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برلین با تاکید بر برگزاری این جشنواره در ۲ مرحله، پوسترش را هم رونمایی کرد.

به گزارش رتبه آنلاین، مهر به نقل از وب سایت برلیناله، جشنواره بین‌المللی فیلم برلین که اعلام کرده امسال این جشنواره در ۲ مرحله برگزار می‌شود، پوسترش را رونمایی کرد.

این رویداد ابتدا با عنوان «رویداد صنعت» برای متخصصان و مطبوعات از یکم تا ۵ مارس (۱۱ تا ۱۵ اسفند) برگزار می‌شود. در مرحله بعدی نیز که از ۹ ژوئن تا ۲۰ همان ماه (۹ تا ۱۹ خرداد) ادامه دارد در سطح عمومی برگزار می‌شود که با عنوان «ویژه تابستان» از آن یاد شده است.

از همین رو اکنون طراحی کلیدی برلیناله هفتاد و یکم در حال انجام شدن است.

در عین حال با رونمایی پوستر امسال و به گفته ماریته ریسن‌بیک مدیر اجرایی برلیناله، خرس نمادین برلیناله بار دیگر روی پوستر آن جای گرفته است.

وی افزود: این پوستر که باموتیف‌های دستی ساخته شده با تصویر دوست‌داشتنی‌اش می‌تواند ایجاد کننده خوش‌بینی در این اوقات چالش برانگیز باشد و هیجان انتظار برای ۲ مرحله جشنواره را گسترش دهد.

طراح برلینی کلادیا شرامکه طراح این پوستر بوده است.

اواخر پاییز برلیناله اعلام کرد به رسم هر سال در فوریه به صورت فیزیکی برگزار نمی‌شود و قصد دارد در مرحله نخست فیلم‌های بخش رسمی را به صورت آنلاین برای متخصصان صنعت سینما همراه بازار فیلم اروپا برگزار کند.

هفتادو یکمین دوره برلیناله قرار بود از ۱۱ تا ۲۱ فوریه امسال (۲۳ بهمن تا ۳ اسفند) برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا برنامه‌ها تغییر کرد.

در برنامه‌ریزی بعدی ماه آوریل برای برگزاری جشنواره به‌صورت فیزیکی مد نظر قرار گرفت اما دولت از این تصمیم حمایت نکرد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید